پیام رئيس سازمان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهادکشاورزی استان فارس برای دعوت به حضور در انتخابات
08 تیر 1403 - 19:52
شناسه : 21417
رئيس سازمان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس پیامی را برای دعوت مردم به شرکت در انتخابات صادر کرد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحيم

مقام معظم رهبری فرمودند: انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور انجام می شود جام می  و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود و از جهت خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.

مردم با ايمان و با اراده‌ ايران اسلامی استان فارس در هشتم تير در انتخاب رئيس جمهور انقلاب، دشمنان را مأيوس و قلب مبارک امام زمان عليه السلام و نائب بر حق ايشان رهبر حکيم انقلاب مد ظله العالی را راضی خواهيد فرمود.

اينجانبان در چله و اربعين شهداي خدمت ضمن گراميداشت ياد و خاطره آن بزرگواران از جمله رئيس جمهور مغتنم آيت الله رئيسی و اعلام اين نکته مهم که فرزندان غيور شما ملت سرافراز در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی مانند تمامی انتخابات گذشته که با حضور حداکثری خود در پای صندق‌های رای همراهی خود با ملت عزيز ايران و پايبندی به آرمان‌های امامين انقلاب را به اثبات رسانيده اند از عموم مردم متدين و انقلابي استان فارس به ويژه روستائيان و عشاير ، بهره برداران بخش کشاورزی و خانواده بزرگ جهادکشاورزی برای حضور حداکثری در انتخابات رياست جمهوری روز جمعه ۸ تيرماه و انتخاب شخص اصلح دعوت بعمل می آوریم.

اميد است که حضور پرشور و انتخاب آگاهانه مردم بزرگوار ايران، کشور عزيزمان را در مسير فتح قله‌های افتخار قرار دهد.

مجتبی دهقان پور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان

برگزاری مسابقه کتابخوانی صعود ۷۳۰  در فارس 

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «صعود ۷۳۰» روایت تلاش دولت سیزدهم در استان فارس به مناسبت اربعین شهادت رئیس جمهور برگزار می‌شود.

این کتاب با تلاش استانداری فارس و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان تدوین و منتشر شده و گزارش دستاوردها، خدمات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان فارس در دو سال اول دولت سیزدهم است.

مسابقه کتابخوانی «صعود ۷۳۰ »، از روز ششم تیر آغاز شده و تا پایان تیر ماه ۱۴۰۳ مهلت دارد.

این مسابقه به صورت چهار گزینه‌ای است و به برگزیدگان جوایز ارزنده تعلق می گیرد.

این مسابقه کتابخوانی به صورت آنلاین و از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.ketabkhooon.ir برگزار می شود. علاقه‌مندان می‌توانند فایل pdf کتاب و سوالات مسابقه را از این سایت دریافت کنند.

مسابقه کتابخوانی «صعود ۷۳۰ » به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، شرکت توزیع نیروی برق استان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان فارس و شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس برگزار می شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.