دیدار مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای با رئیس کل دادگستری استان فارس
09 تیر 1403 - 16:38
شناسه : 21522
به مناسبت هفته قوه قضاییه هفته قوه قضاییه با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای در دفتر رئیس کل دادگستری استان و ادای احترام به شهدای حادثه هفت تیر گرامی داشته شد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

 

سیاوش بدری مدیر عامل شرکت، حسین صالح جهرمی، کرامت کریمی مزیدی و فرنوش فخیمی اعضای هیئت مدیره در دفتر حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس و دکتر بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان حضور پیدا کردند و ضمن ادای احترام به شهدای حادثه 7 تیر به ویژه شهید بهشتی، تقارن هفته قوه قضاییه با هفته صرفه جویی را به فال نیک گرفته و در خصوص صدور و اجرای احکام قضایی به منظور حفظ و صیانت از منابع آب در دسترس یا تجدید پذیر استان تاکید کردند.

بر اساس این گزارش تندیس صرفه جویی در مصرف آب طی مراسمی از سوی سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای به موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس، بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، اکبری معاون قضایی و ریاست دادگاه‌های تجدید نظر استان فارس اهدا شد.

حضور کارکنان اداره منابع آب استهبان در دفتر دادستان دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان برای تبریک عید سعید غدیر و هفته قوه قضاییه 

کارکنان اداره منابع آب استهبان با حضور در دفتر دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ضمن تبریک عید سعید غدیر و گرامیداشت هفته قوه قضاییه از زحمات آن مقام قضایی در راستای جلوگیری از تخلفات آبی و حفظ و صیانت از منابع آب تشکر و قدردانی کردند.

در این نشست صمیمی دادستان عمومی و‌ انقلاب با رویی گشاده و صمیمیتی مثال زدنی از کارکنان این اداره استقبال و پذیرایی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.