ضمن احترامی که برای آقای پزشکیان قائل هستم، حضور ایشان را در جایگاه ریاست جمهوری برای کشور، خطرناکتر از دگر دولت های غربگرا میدانم
12 تیر 1403 - 0:30
شناسه : 21649
همفکران و حلقه های اول، دوم و همچنین سمپاتهای وی که دارای تفکرِ سیاسی افراطی رفورم (رفورم = اصلاحات غربگرایانه) که برگرفته از ادبیات سیاسی غرب است.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

با هر وسیله ای برای رسیدن به اصلاحات غربگرایان بدون توجه به ارزش‌ها و جایگاه ایران اسلامی تلاش میکنند تا خواسته غربی‌ها که همانا خواسته های خودشان است تامین شود.

مذاکره با 50+10 عامل پیروزی در انتخابات 1403 است.

در ترکیب 5+1 نامزدها گفتیم در صورت عدم ائتلاف بین نامزدهای جبهه انقلاب، انتخابات به دور دوم می رود.

در دور اول 56% به «راستگراهای محافظه کار» و 44% به «چپگراهای افراطی» رای داده شد و چپ ها با 2.647.134 رای از راستگراها عقب ماندند
این عقب ماندگی شرایط را برای افراطگرایان چپ بسیار سخت و ناامید کننده کرده است.

این در حالی است که در دور اول 40% از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند و 60% نیز به هر دلیلی با «صندوق رای قهر» و در انتخابات شرکت نکردند.

علیهذا در دور دوم، «جبهه ای با رای بالا برنده انتخابات است» که با صداقت برای «پیشرفت عادلانه در کشور و خدمت صادقانه برای مردم» بتواند ضمن «حفظ وضع موجود» با هر تعداد از افراد 50+10 مذاکره و آنان را با خود همراه کنند.

میگویند جلیلی انجمن حجتیه ای است!!
برفرض محال که انجمنی باشد که نیست، لذا از وطن فروشان سکولار وطنی خیلی بهتر هستند .
ما که می دانیم اقتدار گرایان افراطی با غربی‌ها هم پیاله و پیاده نظام صهیونیست‌ها هستند، لذا انجمن حجتیه ای های وطنی صدشرف دارند نسبت به وطن فروشان سکولار.

در پی سئوال تعداد کثیری از یاران و همراهان گرامی در انتخابات مجلس مبنی بر حمایت از نامزدهای ریاست جمهوری، ضمن احترام ویژه به تفکرات و عقاید سیاسی یاران و عزیزان همراه و دو نامزد محترم ریاست جمهوری، نظر بر حمایت از دکتر جلیلی است.

چرا توصیه میشود به جلیلی رای دهیم؟
زیرا رای دادن به آقای جلیلی یعنی اعلام نارضایتی نسبت به وضعیت موجود و عملکرد دولتهایی که مشکلات کشور را گره می‌زدند به وابستگی غیر معقول به بعضی از دولتهای غربی و همچنین عدم توجه آنها به ظرفیتهای داخل کشور اعم از منابع ملی، امکانات و سرمایه های ارزشمند اجتماعی من جمله نیروی انسانی فرهیخته و جوان.

رقابت را با عداوت مقایسه نکنیم.
آقایان جلیلی و پزشکیان هر دو از قبیله انقلاب اسلامی هستند و قابل احترام.
انها با هم رقیبند و عنادی با هم ندارند.
فضا را دوقطبی نکنیم، حقایق را بگوییم نه واقعیت‌ها.

فضای مجازی و هر دو بدون برنامه
در مورد فضای مجا،ی نه حرفی آقای جلیلی داشت و نه آقای پزشکیان.
هر دو میگویند چرا اینگونه است. اما هیچ راهکاری ندادند، آقای جلیلی می‌گوید باید برنامه داشته باشیم اما نمی‌گوید برنامه اش چیست.
آقای پزشکیان با اعلام دنیا دنیا کردن، از فضای موجود هیچ برنامه نداشت.

آلترناتیو پشت آلترناتیو
آقای پزشکیان در حوزه سیاست خارجی و برجام هیچ حرفی نداشتند و در پاسخ به این پرسش که وقتی ما تعهداتمان را در برجام انجام داده ایم و آمریکا عمل نکرده چه خواهید کرد، هیچ جوابی نداشت، پشت این عدم پاسخگویی یعنی نداشتن برنامه و استفاده از روش پوپولیستی.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.