برگزاری میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز در شهرداری منطقه شش
14 تیر 1403 - 1:42
شناسه : 21936
میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز با حضور ابراهیم کمالی عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز، نادر ترکمانی‌نژاد مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز، نماینده حقوقی شهرداری شیراز، مسعود قادری شهردار منطقه شش و مسئولان، جهت پاسخگویی مناسب به در خواست های مردمی در منطقه شش شهرداری برگزار شد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز با حضور ابراهیم کمالی عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز، نادر ترکمانی‌نژاد مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز، نماینده حقوقی شهرداری شیراز، مسعود قادری شهردار منطقه شش و مسئولان، پاسخگویی مناسب به در خواست های مردمی در منطقه شش شهرداری برگزار شد.

بررسی و رفع مشکلات شهروندان ساکن در محدوده منطقه شش شهرداری، نظام‌مند کردن املاک شهرداری شیراز و پیگیری و رفع مسائل و مشکلات شهروندان از اهداف برپایی میزهای خدمت اداره کل املاک و مستغلات در مناطق شهرداری شیراز است و بصورت دوره‌ای در سطح مناطق برگزار می شود.

پاسخگویی و پیگیری مطالبات شهروندان از سوی شهردار منطقه شش 

ملاقات مردمی شهردار منطقه ۶ شیراز ، صبح امروز سه‌شنبه دوازدهم تیرماه با مراجعۀ حضوری شهروندان در دفتر شهردار برگزار شد.

مسعود قادری شهردار منطقه شش با اشاره به ضرورت پاسخگویی به مطالبات بحق مردم، گفت: پاسخگویی مناسب به درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف شرط خدمت شایسته است و این امر از اولویت‌های کاری ما در شهرداری این منطقه است.

ارتباط بدون واسطه مردم با شهردار، جلب رضایتمندی شهروندان و تکریم ارباب رجوع از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی با شهروندان است.

این برنامه هر هفته با هماهنگی قبلی با دفتر شهردار برگزار می‌ شود.

شماره تماس دفتر شهردار منطقه برای هماهنگی ۳۶۳۹۱۶۰۵ است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.