افتتاح طرح توسعه  شرکت فرآورده‌های لبنی رامک با سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال
17 اسفند 1402 - 19:55
شناسه : 6689
طرح توسعه شرکت فرآورده‌های لبنی رامک با سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس ومعاونین و با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس و جمعی دیگر از مسئولان استانی، مدیران و کارکنان شرکت فرآورده‌های لبنی رامک خط جدید تولید انواع پودر شیرخشک، پودرآب پنیر، انواع کره پاستوریزه در کارخانه رامک به بهره‌برداری رسید که طرح رختکن مرکزی ۱۳۰۰ نفری شرکت رامک دراین مراسم افتتاح و ایجاد خط تولید محصولات پودری پروتئینی دانش بنیان رامک با ظرفیت ورودی روزانه ۲۵۰ تن با سرمایه گذاری ۴۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰۵ نفر آغاز شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در افتتاح خطوط جدید تولید در شرکت رامک گفت: طرح توسعه خط دوم انواع پودر های لبنی، پودرشیر خشک، آب پنیر و انواع کره پاستوریزه در شرکت فرآورده های لبنی با ظرفیت سالیانه ۹ هزارتن، با میزان سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰۵ نفر به بهره برداری رسید.

حمید رضا ایزدی، گفت: مواد اولیه این طرح توسعه شیر پاستوریزه آب پنیر پاستوریزه و خامه پاستوریزه با کاربرد استفاده در دیگر صنایع لبنی و توسعه صادرات است.

ایزدی، گفت: با اجرایی شدن طرح توسعه و بهره‌برداری از دو خط تولیدی جدید این کارخانه در زمینه تولید و بسته‌بندی شیر فراپاستوریزه و محصولات پودری شیر خشک و پودر آب پنیر نیاز مصرفی بخشی از بازار استان و کشور به این محصولات، تامین می‌شود.

سال ۱۴۰۰ اولین خط تولید پودر شیرخشک افتتاح شد که باتوجه به توسعه فعالیت و توان صادراتی نیز خط دوم امروز افتتاح شد.

اعلام نتایج اولیه انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس
نتایج اولیه انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس اعلام شد.
 رضا افشاری نماینده دستگاه نظارت ( وزارت صنعت،معدن و تجارت ) در انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس گفت: این انتخابات همزمان با سراسر کشور، در روز دهم اسفند ماه در فارس برگزار شد و سازمان نظام مهتدسی معدن استان هیات مدیره جدید خود را شناخت.
رضا افشاری با بیان اینکه از میان ۲۲ داوطلب شرکت در این دوره‌ انتخابات، صلاحیت ۱۹ نفر از سوی هیات اجرایی انتخابات احراز شده است، گفت: در این دوره از انتخابات ۵ عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن فارس برای ۳ سال انتخاب شدند.
نماینده دستگاه نظارت گفت: این هیئت مدیره متشکل از ۲ نفر در رشته مهندسی معدن یک نفر در رشته زمین شناسی، یک نفر در رشته متالورژی و ۱ نفر نیزدر رشته نقشه برداری است.
او، گفت: در این انتخابات که در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از ساعت ۹ تا ۱۸ برگزار شد از میان ۱۱۳۲ عضو دارای حق رای ، ۵۹۹ نفر ( ۵۲.۹ درصد واجدان شرایط )در درانتخابات شرکت کردند که تعداد شرکت کننده نسبت به انتخابات دور قبل از رشد ۱.۶۸ درصدی برخوردار بوده است.
افشاری، گفت: در این دوره از انتخابات با توجه به وسعت استان و پراکندگی شهرستان انتخابات دردو شعبه ،شعبه اصلی شیراز و شعبه فرعی شهرستان خرمبید برگزارشد.

نماینده دستگاه نظارت گفت:با توجه به شمارش آرا نتایج اولیه این انتخابات شامل ۵ نفر عضو اصلی انتخابات و ۲ نفر عضو علی البدل به شرح زیر اعلام می شود.

افشاری، گفت: در رشته معدن محمد دوست فاطمه و محمد حسین شرافت ، در رشته زمین شناسی مهرداد کریمی ، در رشته نقشه برداری محمد حیدرنیا در رشته متالورزی مجید اسماعیل گوهری به عنوان اعضا اصلی هیات مدیره و مهرزاد روشن و علیرضا جوکاری شاسلطنه به عنوان اعضا علی البدل هیات مدیره معرفی شدند.

او، گفت: نتایج قطعی این انتخابات پس از بررسی شکایات رسیده تا پایان سال اعلام می شود که در حال حاضر سازمان نظام‌مهندسی معدن استان فارس بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر عضو دارد که شامل ۹۰۹ نفر در رشته مهندسی معدن، یک‌هزار و ۶۱۳ نفر در رشته زمین‌شناسی، ۲۶۳ نفر در رشته نقشه‌برداری و ۲۷ نفر در رشته متالوژی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.