استان فارس رتبه اول آموزش عوامل اجرایی در حوزه آرد و نان
04 اسفند 1402 - 18:53
شناسه : 4910
استان فارس رتبه اول آموزش عوامل اجرایی در حوزه آرد و نان را کسب کرد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: کسب رتبه دوم کشوری استان فارس در مدیریت گندم آرد و نان مرهون تلاش‌های کلیه دستگاه‌های عضو کارگروه رصد و پایش گندم آرد و نان استان است.

حسن شیخ نیا در کارگروه رصد و پایش گندم آرد و نان در کارگروه استانی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و سایر دستگاه‌های ملی عضو کارگروه کشوری برگزار شد ضمن تشریح اقدامات استان در حوزه آرد و نان، گفت: برگزاری منظم جلسات حوزه‌های مختلف گندم آرد و نان و برخورد با متخلفان، باعث کسب رتبه دوم کشوری شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با توجه به برگزاری انتخابات بر مشارکت حداکثری فعالان این حوزه در انتخابات تاکید کردند.

او، ا اشاره به ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز گفت: تامین آرد به اندازه کافی برای مردم استان و مهمانان نوروزی صورت گرفته است و مشکلی در خصوص آرد و نان در استان وجود ندارد.

شیخ نیا با تاکید بر اولویت تامین نان با کیفیت برای مردم گفت: نظارت های لازم توسط مجموعه های مرتبط به صورت ویژه صورت می‌گیرد و ان شاءالله شاهد بهبود کیفیت هر چه بهتر نان در سطح استان باشیم.

معاون استاندار فارس ضمن اعلام کسب رتبه اول در حوزه آموزش عوامل اجرایی حوزه آردونان در استان با بیشترین میزان ساعت آموزش از تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی و نانوایان تلاشگر و مردم استان که از اول اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، یار و همراه این طرح بودند تقدیر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.