اتخاذ تصمیم اجرایی برا رفع موانع ۴۳ بنگاه اقتصادی
16 اسفند 1402 - 13:56
شناسه : 6492
کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاههای ذیربط استانی و مدیران عامل بانک ها برای حمایت از بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت آن‌ها ، تشکیل و راهکار های عملیاتی و اجرایی اتخاذ شد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس گفت : تعداد ۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و بررسی ۳۹ مورد مصوبات کمیته تخصصی ذیل کارگروه با زمینه فعالیت تولید فرآورده های نفتی، تخم مرغ، انواع کمپرسور، گیاهان دارویی و… ضمانت جهت مهلت برای رفع تعهد ارزی، درخواست عدم تودیع وثیقه نقدی، درخواست مجوز بهره برداری، پیگیری مصوبه قبل مطرح و اتخاذ تصمیم شد.

حمیدرضا ایزدی با تاکید بر ضرورت استراتژی وتمهید برنامه ریزی های منسجم برای افزایش پیشرفت اجرای مصوبات کارگروه تسهیل برای حمایت از بخش تولید ، اشتغال و سرمایه گذاری گفت: تحقق این امر با همکاری، تعامل و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی متولی، فعالان بخش تولید و صاحبان بنگاه های اقتصادی و به کارگیری تمامی ظرفیت ها می‌تواند با سرعت بیشتری حاصل شود.

حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در سامانه سامد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس

به منظور پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات هم‌ استانی‌های عزیز، در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت و از طریق خط ارتباطی تلفن پاسخگوی سولات مردم بود.

حمید رضا ایزدی پس از شنیدن و دریافت دقیق درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده نسبت به رسیدگی موضوعات در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی ، تجاری ، صنوف و بازاریان برای رفع موانع موجود دستور و راهکارهای اجرایی صادر کرد.

موارد مربوط به صنعت، معدن، تجارت، خدمات و مجوزهای کسب و کار، پروانه های بهره برداری صنعتی موارد صنفی و بازار، مرکز یکپارچه پاسخگویی و پایش سامانه ۱۲۴، طرح های صنعتی و سرمایه گذاری، کنترل و نظارت بر بازار  از مواردی است که مدیرکل صمت استان فارس، به آنها پاسخ داد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.