تصویب ۱۸ طرح در کارگروه آموزش و پژوهش استانداری
25 اسفند 1402 - 0:46
شناسه : 7601
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ۱۰ طرح در حوزه سلامت و هشت طرح در حوزه هوش مصنوعی در راستای بهره وری در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان به تصویب رسید.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

 

محسن نعمتی در دهمین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان متشکل از دو کمیته تخصصی سلامت و هوش مصنوعی در بهره وری با بیان این که فارس در حوزه علم و فناوری پیشرو است، گفت: وجود دو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز فرصت خوبی برای استان در راهبری این دو حوزه است.

او، اجرای 18 طرح در حوزه سلامت هوش مصنوعی در بهره وری را از اولویت های تحقیقاتی استان فارس برشمرد و گفت: این اولویت ها و نیازهای تحقیقاتی از دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و دستگاه های اجرایی استان جمع آوری شده اند و بعد از تصویب در شورای عالی عتف(علوم، تحقیقات و فناوری) با مجریان و دانشگاه ها قرارداد انجام کار، منعقد خواهد شد.

نتیجه اجرای طرح ها به صورت فصلی در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری گزارش می شود.

ساعت بازدید اماکن گردشگری فارس در ایام نوروز افزایش می یابد.
استاندار فارس با اشاره به علاقه مردم و گردشگران به بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری شیراز و استان فارس، از تغییر نیافتن زمان بازدید از این اماکن و احتمال افزایش ساعت بازدید در صورت استقبال میهمانان خبرداد.
 محمدهادی ایمانیه استاندار فارس صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت شهروندان مسجد امیرالمؤمنین علیه السلام با اشاره به تمهیدات مناسب ایجاد شده برای استقبال از میهمانان نوروزی گفت: ساعت بازدید از اماکن گردشگری شیراز و استان فارس در ایام نوروز کاهش نخواهد یافت و با تمهیدات انجام شده در صورت استقبال میهمانان، زمان بازدید قابل افزایش است.
استاندار فارس با اشاره به مطالب منتشر شده در خصوص کاهش ساعت کاری این اماکن گفت: مردم و میهمانان استان فارس علاقه مند به حضور در اماکن تاریخی و گردشگری استان و شهر شیراز نظیر مجموعه حافظیه، سعدیه و سایر مجموعه های فرهنگی و تاریخی می باشند که دستگاه‌های خدمات رسان با میهمان نوازی پذیرای این عزیزان است.
همچنین با اعلام به میراث فرهنگی و گردشگری استان، این عزیزان نیز تمهیدات لازم برای حضور بازدیدکنندگان فراهم نموده اند تا ضمن تسهیل برای رعایت شرایط ماه میهمانی خدا و ماه مبارک رمضان، امکان استفاده مناسب از اماکن فرهنگی و تاریخی فراهم باشد.
ایمانیه با دعوت از میهمانان نوروزی و اهالی فرهنگ برای حضور در شهر شیراز در ایام نوروز اظهار داشت: مردم میهمان‌نواز شیراز و استان فارس پذیرای میهمانان نوروزی هستند و در صورت وجود استقبال، ساعات بازدید این اماکن، افزایش می یابد.
او، گفت: همه مجموعه های شیراز از جمله شهرداری، اوقاف، دانشگاه شیراز و میراث فرهنگی و.. که متولی اماکن گردشگری، فرهنگی و تاریخی شیراز و میزبان میهمانان نوروزی هستند، در ایام نوروز با محوریت این ستاد و مصوبات آن، به مردم خدمت رسانی می کنند.
ساعت آغاز به کار کارکنان دولت در ماه مبارک رمضان ۸ صبح خواهد بود
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت آغاز به کار کارکنان دستگاه های اجرایی و موسسات عمومی در ماه مبارک رمضان ۸ صبح خواهد بود و پایان ساعت کاری نیز مطابق با قوانین و مقررات مربوطه است.
محسن نعمتی گفت: تغییر ساعت آغاز به کار کارکنان با موافقت استاندار فارس و به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان از فضائل و برکات ماه شریف و نورانی رمضان انجام شده است.
او، با بیان این که تغییر ساعت کار کارکنان دولت از روز 24 اسفندماه 1402 تا 21 فروردین ماه 1403 است، گفت: ساعت آغاز به کار کارکنان دولت در استان فارس در روزهای بعد از شب های قدر ساعت 9 صبح تعیین شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان به گونه ای برنامه ریزی و نظارت داشته باشند که تغییر ساعت کاری هیچ گونه خدشه ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات به مراجعین به ادارات ایجاد نکند.
نعمتی گفت: بیمارستان ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک ها، بخش های عملیاتی دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، تامین کاهای ضروری و بخش عملیاتی خدمات پست باید طبق روال گذشته خدمات خود را ارائه دهند.
برگزاری میزخدمت استاندار فارس در مسجد امیرالمؤمنین(ع)

میزخدمت استاندار فارس در مسجد امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.

استاندار فارس پیش از ظهر پنج شنبه در مسجد امیرالمؤمنین علیه السلام خیابان شهید محلاتی حاضر و با حضور سایر مدیران کل میزخدمت مردمی را برگزار کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.