برگزاری مسابقات قرآن کریم در مجموعه انتظامی استان فارس
14 تیر 1403 - 1:45
شناسه : 21939
با حضور فرمانده انتظامی استان، مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم کارکنان فراجا و خانواده‌های آنان در شیراز برگزار شد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

مراسم افتتاحیه بیست و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه و ششمین دوره مسابقات استانی خانواده‌های کارکنان انتظامی استان فارس با حضور سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان در سالن “الغدیر” ستاد انتظامی استان فارس برگزار شد.

در این مراسم، سردار حبیبی اظهار داشت: قرآن کریم یک نسخه و کلام الهی است که هیچگاه تحریف نمی‌شود و همگان در سراسر این جهان پهناور، معجزات این کتاب آسمانی را می‌بینند.

او با اشاره به لزوم شناخت قرآن کریم، گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم باید به شناخت واقعی و درک و فهم درست از آیه‌های نورانی این کتاب مقدس منجر شود.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امیدواریم همه ما با عمل به دستورات خداوند در قرآن کریم و اُنس گرفتن با این معجزه الهی، عاقبت به خیر شویم.

مسابقات قران کریم در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، نهج البلاغه، دعا خوانی، درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح یک، درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح دو، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ده جزء، حفظ بیست جزء، و حفظ سی جزء با حضور بیش از یک هزار نفر از کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان برگزار و نفرات برتر به مسابقات سراسری قرآن کریم انتظامی جمهوری اسلامی ایران راه می‌یابند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.