دعوت به حضور مردم در انتخابات
14 تیر 1403 - 2:11
شناسه : 21944
در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز که در سالن اجتماعات ساختمان سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد، بر دعوت برای شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری تأکید شد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: همه ما وظیفه داریم دیگران را دعوت به تعیین سرنوشت خود با مشارکت حداکثری کنیم.

شهردار شیراز نیز در این جلسه بر جهاد تبیین به‌ منظور دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد.

محمدحسن اسدی گفت: شهرداری شیراز یک برنامه راهبردی عملیاتی تا سال ۱۴۰۴ دارد که شامل ۵۰ طرح بزرگ‌مقیاس با اولویت ویژه، سرعت حداکثری و بدون تعطیلی در حال انجام است.

او ،گفت: با تقدیر از حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر و فعالیت شبانه‌روزی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در پیشبرد امور طرح ها و تکریم ارباب‌رجوع تاکید شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: تمام طرح های شهرداری متعلق به شهر شیراز است و همه حوزه‌ها باید نسبت سرعت در انجام کیفی و کمی طرح احساس مسئولیت کنند.

محمود صفایی، گفت: تهیه ماشین‌آلات راه‌سازی، حفاری، حمل‌ونقل و تجهیزات مختلف تقویت زیرساخت‌های شهری است که دارای اهمیت بالایی بوده که بخشی تهیه و تامین و بخشی نیز در برنامه آینده شهرداری تهیه می شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: وضعیت سالن اجتماعات شهرداری تا دو هفته گذشته بسیار نامساعد بود، اما طی دو هفته به بهره‌برداری رسید و باعث سربلندی مدیریت شهری شد.

علیرضا اسکندری گفت: این راه‌اندازی نشان از توانمندی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز دارد و اگر هر طرح در این شهر حتی یک روز زودتر افتتاح شود،  باعث رضایتمندی مردم  شیراز می‌شود.

قائم‌مقام شهردار شیراز نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام‌شده در خصوص طرح ها و دستورالعملی که به حوزه‌ها ابلاغ‌شده، ارائه کرد.

آرش فرج‌زاده، به تشریح فعالیت در نوبت شب، اجرای طرح های بزرگ‌مقیاس و محرومیت‌زدایی پرداخت.

فرج‌زاده، گفت: انتظار می رود زیرگذر شهید پیشرو نیز هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.