تقدیر رئیس ستاد انتخابات استان فارس از مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری
13 اسفند 1402 - 23:09
شناسه : 6096
رییس ستاد انتخابات استان فارس در پیامی از مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تقدیر کرد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

متن پیام اسماعیل قزل سفلی به شرح زیر است:
بار دیگر مردم سرافراز استان فارس در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همگام با مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضوری حماسی در پای صندوق های رأی داشتند و جلوه دیدنی و بیاد ماندنی دیگری از همبستگی و پایبندی به نظام و آرمان های مقدس آن را در برابر چشم جهانیان متجلی نمودند.

مردم انقلابی و مؤمن استان فارس در هر زمان و برهه زمانی از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … همواره با حضور پر شور، آگاهانه، دشمن شکن و گسترده بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت بزرگ را ناامید کردند و نشان دادند که این ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با بصیرت مثال زدنی، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

خدای متعال را بخاطر برخورداری از نعمت مردمی قدرشناس و باهمت سپاس می گوییم و برخود لازم می دانم از حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم شریف استان فارس در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در خلق این حماسه بزرگ مشارکت نموده اند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین از زحمات کلیه عوامل برگزاری انتخابات به ویژه اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان های مختلف، هیأت های اجرایی و‌ عوامل آنان در شعب اخذ رأی، بازرسان شعب، هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و ناظرین آنان شعب سراسر استان، هیأت بازرسی استان و فرمانداران و بخشداران و مدیران و کارشناسان آنان، مجموعه های انتظامی و امنیتی و نظامی از فراجا و ارتش و سپاه و بسیج عزیز و نیز نامزدهای انتخابات و حامیان آنان، مدیران و تهیه کنندگان و برنامه سازان و عوامل دست اندرکار رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز فارس و اصحاب رسانه، خبرنگاران، عکاسان، مدیران مطبوعات و پایگاه‌های خبری و خبرگزاری ها، مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی و عوامل اداری آنان، شهرداران شهرهای مختلف به خصوص شهردار کلان شهر شیراز و مدیران شهری که فضای شهری را مطابق با شور و نشاط جامعه تغییر دادند و با تلاش و همیاری خود زمینه برگزاری انتخاباتی امن ، سالم ، قانونمند، رقابتی و با مشارکت حماسی مردم عزیز را فراهم نموده اند، قدردانی و سپاسگذاری می نمایم.

از خداوند منان عزت و سربلندی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را مسالت می نماییم.

کاشت پانزده هزار نهال به یاد شهدای فارس

استاندار فارس در چهارمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از غرس ۱۵ هزار نهال به یاد شهدای استان فارس خبر داد.

محمد هادی ایمانیه در چهارمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از زحمات دست‌اندرکاران و برگزار کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد و گفت: بر ضرورت ثبت و ضبط خاطرات منسوبین شهدا بویژه والدین این عزیزان تاکید می کنم از امکانات مرکز اسناد استان که امکانات قابل توجهی دارد برای تحقق این امر مهم استفاده کنید.

استاندار فارس به برگزاری کنگره امیران،سرداران و پانزده هزار شهید سرافراز استان فارس در سال آینده هم اشاره کرد و گفت: در آستانه روز درختکاری چندین هزار نهال به یاد همه این عزیزان و با همکاری خانواده های معظم ایشان کاشته شود؛ منابع طبیعی هم موظف است پلاک نام شهید عزیز را در جوار درخت نصب کند.

او، رتبه بندی دستگاه ها و فرمانداران در توجه به مباحث ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را اقدامی مناسب برای توجه بیشتر به این حوزه دانست و گفت: وظایف و توقعات را به فرمانداران اعلام و پس از مهلت زمانی مشخص شده برای تحقق موارد، نسبت به رتبه بندی اقدام کنید.

ایمانیه به فرا رسیدن عید باستانی نوروز و لحظه تحویل سال شمسی هم اشاره کرد و گفت: مراسم تحویل سال مانند سنوات گذشته در حرم های مطهر امامزادگان جلیل القدر برگزار می شود و تدابیر و برنامه ریزی های برگزاری این مراسم سنتی به صورتی باشد که در حرم مطهر احمدبن موسی الکاظم علیه السلام، شهدای حادثه تروریستی حرم نیز پس از زیارت امامزادگان معظم، زیارت شوند.

نماینده عالی دولت در فارس در انتها به موضوع اعتبارات مرتبط با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و از اقدامات تعریف شده برای دستگاه های مختلف در این حوزه گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ستاد بزرگداشت کنگره شهدا و ستاد راهیان نور استان چهار نهاد متولی در این زمینه هستند که هر کدام برای انجام فعالیت های خود به اعتبار نیاز دارند پس می بایست مسئولان این نهادها در جلسه با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تمام موارد و موضوعات این حوزه ها را تا پایان سال ۱۴۰۳ در مباحث مختلف اعم از عمرانی، فرهنگی، امورات جاری  مشخص و ارائه دهند تا محل و ردیف های مرتبط، با تامین اعتبار آنان مشخص شود و هر سازمان و نهاد وظیفه خود را به نحو احسن به سرانجام برساند.

تکریم و معارفه دبیر شورای ترافیک استان فارس و تاکید بر آمادگی تعطیلات نوروز

با حضور استاندار فارس در هجدهمین جلسه شورای ترافیک استان، دبیران قدیم و جدید شورای ترافیک فارس، تکریم و معارفه شدند.

هجدهمین جلسه شورای ترافیک استان و سیزدهمین جلسه شورای راهبری تصادفات فارس، به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با چند دستور کار از جمله ارائه گزارش دستگاه های ذیربط در خصوص آزاد راه شیراز اصفهان و بررسی و برنامه ریزی دستگاه های اجرایی جهت سفرهای نوروزی در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

استاندار فارس در این جلسه به گزارشات ارائه شده از سوی دستگاه های ذیربط در خصوص تصادفات و حوادث ناشی از آن واکنش نشان داد و گفت: یکی از اصلی ترین دلایل تصادفات منجر به فوت در ۱۰ ماهه ابتدایی سال، سرعت غیر مجاز می باشد، باید تدابیری سختگیرانه اتخاذ شود تا جریمه خودروهای متخلف، حداقل پانزده روز توقیف، علاوه بر توقیف ۶ ماهه گواهینامه باشد.

او، به در پیش بودن سفرهای های نوروزی اشاره کرد و گفت: آشکار سازی‌های لازم برای کلیه نقاط حادثه خیز با استفاده از همه تجهیزات حداکثر تا ۲۰ اسفند انجام و برنامه اجرایی برای رفع ۴۴ نقطه حادثه خیز باقی مانده در استان تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳ در تصمیم گیری به شورای ترافیک ارائه شود.

محمد هادی ایمانیه در ادامه معاونت عمرانی خود را مامور کرد جلسه ای با تمام فرمانداران تشکیل و هماهنگی های لازم برای ایام پیش رو و تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ انجام و شرط رتبه بندی فرمانداران و دستگاه های استانی و شهرستانی، اعلام تکالیف و وظایف ایشان به آن هاست و لازم است در اسرع وقت و بصورت شفاف و عملیاتی وظایف ابلاغ شود.

ایمانیه، بر استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه ها، سازمان ها و نهادها برای مشارکت در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: تمام هدف این شوراها و تغییرات در آن، کاهش تصادفات و کاهش تلفات ناشی از آن است.

در ابتدای این جلسه با تقدیر از زحمات سید ابوذر حسینی، مسعود طهماسبی به عنوان دبیر جدید شورای ترافیک استان فارس معرفی شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.