حضور صندوق سیار چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری در ایستگاه های عملیاتی آتش نشانی شیراز
09 تیر 1403 - 16:49
شناسه : 21525
فرآیند اخذ رای چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری در ایستگاه های عملیاتی آتش نشانی شیراز انجام شد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

بر اساس این گزارش عوامل صندوق های سیار انتخابات در ایستگاه های آتش نشانی شیراز حاضر شدند تا ماموران شیفت عملیاتی، همگام با مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی در انتخابات شرکت کنند.

مانور اطفاء حریق،امداد و نجات و تخلیه اضطراری در بیمارستان آنکولوژی امیر شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در ارتباط با برگزاری این مانور گفت:به منظور بالا بردن توان عملیاتی و آمادگی نیروهای آتش نشانی هنگام بروز حریق و حوادث احتمالی در بیمارستان ها و مناطق حساس، با همکاری آتش نشانان شیرازی، پرسنل بیمارستان امیر و اورژانس فارس برگزار شد .

هادی عیدی پور، گفت: این مانور و تمرین عملیاتی در تاریخ ۳ تیر ماه با مشارکت ۴ ایستگاه عملیاتی و ۶ خودرو اطفایی سنگین و نیمه سنگین ، خودروهای امدادی و بالابر هیدرولیکی طبق سناریوی طراحی شده در زمان مقرر و با رعایت تمامی اصول استاندارد برگزار شد.

عیدی پور، گفت: در سناریوی این مانور فرضی طبقه سوم بیمارستان امیر دچار آتش سوزی شد، که بلافاصله ماموران آتش نشانی در محل حاضر می شوند و از چند جهت مختلف به ساختمان بیمارستان وارد شده و همزمان با خاموش کردن آتش افراد محبوس شده و مصدومین را نجات دادند.

او، گفت: در این مانور با جستجو تیم های عملیاتی تعدادی از مصدومین که در طبقه سوم گرفتار شده بودند و امکان انتقال مصدومین از طریق راه پله ها وجود نداشت به پشت بام منتقل و از آنجا توسط تیم امداد و نجات کوهستان به پایین منتقل شدند.

تیم های عملیاتی با استفاده از فن های فشار مثبت و منفی تخلیه کامل دود را انجام دادند و پس از لکه گیری محل مورد نظر را ایمن سازی کردند.

در پایان مانور، جلسه ای در محل مانور با حضور تیم های عملیاتی برگزار شد و نقاط ضعف و قوت مانور مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.