تکریم خانواده شهید عزیز قاضی
08 تیر 1403 - 12:00
شناسه : 21405
استاندار فارس با حضور در منزل شهید عزیز قاضی با خانواده ایشان دیدار کرد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ
محمدهادی ایمانیه، با حضور در منزل شهید عزیز قاضی لا خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.
استاندار فارس در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه شهدای استانداری فارس، گفت: وظیفه خود دانستم خدمت شما عزیزان برسم چرا که معتقدم تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است.
ایمانیه در این دیدار بر ضرورت ثبت خاطرات شفاهی خانواده معظم شهدا بویژه والدین و همسران شهدا تاکید کرد و گفت: طبعیت زندگی بر این است که منسوبین شهدا دار فانی را وداع گفته و به شهدای خویش ملحق می شوند پس باید سیره، سلوک، منش و رفتار این دلیرمردان جان برکف، ثبت، ضبط و به دیگران بویژه جوانان و نوجوانان منتقل شود.
نماینده عالی دولت در فارس در پایان این دیدار صمیمانه با بیان اینکه دیدارهایی با خانواده شهدای استانداری برنامه ریزی شده است، گفت: برنامه ریزی های انجام شده تا یادواره شهدای استانداری در راستای برگزاری کنگره سرداران، امیران و پانزده هزار شهید استان فارس پانزدهم مرداد ماه سال جاری برگزار شود.
او، گفت: شناسایی شهدای مرتبط با مجموعه استانداری و سرکشی از خانواده ایشان در دستور کار مسئولین برگزاری یادواره شهدای استانداری قرار گرفته که پس از آن طراحی تمبر یادبود شهدا در دستور کار قرار می گیرد.
استاندار فارس گفت: ساختمان های استانداری هر کدام به نام یک شهید با طراحی شاخص و در شأن شهدا نامگذاری می شود؛ همچنین کتابی با نام “نقش استانداری در دفاع مقدس” تدوین می شود.
ایمانیه با بیان اینکه ۱۴ شهید کارمند استانداری در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است که شهید قاضی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ استانداری معرفی شده است.
او،گفت: کتاب خوانی یکی دیگر از ویژگی های این شهید عزیز بوده که پس از شهادت ایشان کتب موجود در کتابخانه ایشان برای استفاده عموم اهدا شده است و ضرورت دارد این منش، سیره و رفتار این شهید عزیز به جوانان و نوجوانان و آیندگان منتقل شود.
پس از تهران بیشترین شعب اخذ رأی در فارس فعال است
استاندار فارس از سنگ تمام عوامل اجرایی و ناظرین برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم سخن گفت و افزود: پس از تهران، بیشترین تعداد شعب اخذ رأی در فارس فعال شده است.
محمدهادی ایمانیه صبح امروز همزمان با آغاز فرآیند رأی گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور حرم شاهچراغ (ع) از صندوق های مستقر در این حرم مطهر بازدید کرد و در جمع خبرنگاران ضمن دعوت به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات، اظهارداشت: مردم ایران از پس از انقلاب تاکنون همیشه پای کار بوده‌اند و در همه صحنه‌های انتخابات حضور پیدا کرده‌اند.

ایمانیه، گفت: از ساعت ۶ صبح امروز ستاد انتخابات فارس برای پیگیری مستقیم فعال سازی صندوق‌ها حاضر شدیم.

استاندار فارس با اشاره به وجود ۳۵۰۰ شعبه اخذ رأی در استان، یادآور شد: پس از تهران، بیشترین تعداد شعب اخذ رأی در فارس فعال شده است و به همین همکاران ما کار سختی را طی هفته‌های اخیر برای برگزاری انتخاباتی امن و حفظ امنیت صندوق‌ها پشت سر گذاشته‌اند.

این مقام مسئول، گفت: از شامگاه گذشته نیز عوامل اجرایی و نظارت در شعب مناطق دور افتاده مستقر شده‌اند.

او، گفت: همکاران ما در وزارت کشور، عوامل اجرایی و نظارت برای برگزاری این انتخابات سنگ تمام گذاشته‌اند و آماده هستند تا انتخابات با سلامت برگزار شود.

ایمانیه، گفت: امکان حضور نماینده هر کاندیدا در صندوق‌های رأی نیز پیش‌بینی شده و این مهم تضمین کننده سلامت انتخابات است تا دقت و امانت صندوق رای حفظ شود.

شعب اخذ رأی در مناطق سخت گذر فعال است
استاندار فارس گفت:در انتخابات ریاست جمهوری که آغاز شده ۸۰۰ شعبه سیار نیز برای روستاها که از جمعیت محدودی برخوردار و سخت گذر هستند در این استان نظر گرفته شده است.
محمدهادی ایمانیه جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق در شعبه دانشجویی دانشگاه شیراز، گفت: بیشترین تقسیمات کشوری مربوط به استان فارس با ۳۷ شهرستان، ۱۲۶ شهر، ۹۵ بخش و بیش از چهار هزار روستاست و ما قانونا و اخلاقا مکلف هستیم شرایطی فراهم کنیم تا رأی تک تک مردم فارس را حتی در روستاهای با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار اخذ شود.
ایمانیه، گفت: امروز به جوانانی که در شعبه دانشگاه شیراز حضور داشتند گفتم قدر کشور خود را بدانند، رأی جوانان و نخبگان با رأی رهبر و رأی استانداران و حتی رأی روستانشینان یکسان است و هیچ تفاوتی بین آرا وجود ندارد.

او، با بیان اینکه حدود سه هزار و ۵۰۰ شعبه در استان فارس فعال است، گفت: هزار شعبه از این مجموع شعب سیار هستند و ۸۰۰شعبه سیار نیز برای روستاها که از جمعیت محدودی برخوردارند و سخت گذر هستند در نظر گرفته شده است.

استاندار فارس با بیان اینکه در استان فارس سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هم واجد شرایط رای هستند، گفت: شعبه‌های سیار روستایی از شب گذشته در مناطق روستایی مستقر شدند تا بتوانند از ابتدای صبح رأی‌گیری را شروع کنند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها آغاز شد.

اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۴ فهرست اسامی و شناسه نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را مجددا به آگاهی هموطنان گرامی رساند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه شماره 14 در پی می آید:

بسمه تعالی

پیرو اطلاعیه های شماره «۷» و «۸» ستاد انتخابات کشور به آگاهی کلیه هموطنان گرامی می رساند، فهرست اسامی و شناسه نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر می باشد؛

 

آقای مسعود پزشکیان- فرزند محمد علی- شناسه نامزد ۲۲
آقای مصطفی پورمحمدی- فرزند حسین- شناسه نامزد ۳۳
آقای سعید جلیلی- فرزند محمدحسن- شناسه نامزد۴۴
آقای محمدباقر قالیباف-  فرزند حسین- شناسه نامزد ۷۷

اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشو در اطلاعیه شماره ۱۵ تاکید کرد: اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، اطلاعیه ستاد انتخابات کشور به این شرح است:

بسمه تعالی

در اجرای ماده «۱۹» قانون انتخابات ریاست جمهوری به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رأی می رساند، اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری بجز مدارک هویتی مذکور قابل قبول نمی باشد.

به کلیه دارندگان شناسنامه های قدیمی توصیه می شود جهت تسهیل و تسریع در روند اخذ رای شماره ملی خود را همراه داشته باشند.

اطلاعیه شماره ۱۶ ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات کشور روز جمعه با انتشار اطلاعیه شماره ۱۶ تاکید کرد: تصویر برداری از آراِء و انتشار آن ممنوع است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور به این شرح منتشر شد:

بسمه تعالی

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی، مجریان و اعضای محترم شعب اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری می رساند، بر اساس ماده «۱۰» قانون انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر مخفی بودن آراء رأی دهندگان، تصویربرداری از آراء و انتشار آن ممنوع است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.