شرایط برای حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای در سراسر استان فراهم است
08 تیر 1403 - 11:42
شناسه : 21403
رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: در یک اقدام مهم در استان همانند سایر استان‌های کشور شرایط برای حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات در شعب فراهم است و به روسای ستادهای تمام نامزدها این مهم به طور کتبی اعلام شده است
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

اسماعیل قزل سفلی، در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان در شیراز ، گفت: 94 هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات در چهار بخش اجرا ، نظارت ، بازرسی و امنیت در امر برگزاری انتخابات مشارکت و حضور دارند.

قزل سفلی، گفت: سه هزار و 519 شعبه اخذ رای ثابت و سیار روستایی و شهری در سراسر استان آماده جمع آوری آرای مردم هستند.

او، گفت: در یک اقدام مهم در استان همانند سایر استان‌های کشور شرایط برای حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات در شعب فراهم است و به روسای ستادهای تمام نامزدها این مهم به طور کتبی اعلام شده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات در این استان را سه میلیون و 706 هزار نفر برشمرد و گفت: علاوه بر این شرایط حضور نمایندگان نامزدها در جلسات تنظیم صورت جلسه تجمیع آرا در بخشداری ها و فرمانداری ها نیز فراهم است.

قزل سفلی، گفت: به روسا و قائم مقام روسای ستادهای انتخاباتی نامزدها نیز اعلام کرده‌ایم که می‌توانند در ستاد انتخابات استان نیز حضور داشته باشند.

این مقام مسئول، گفت: تمام این اقدامات با این هدف انجام می شود که ما خود را نگهبان و حافظ رای مردم می‌دانیم و می‌خواهیم اطمینان دهیم که هرآنچه که در ستاد انتخابات و در جای جای استان بنا است برگزار شود با شفافیت در انظار افکار عمومی قرار می گیرد.

قزل سفلی، گفت: با توجه به اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ساعت هشت صبح پنجشنبه هفتم تیرماه 1403 پایان یافته لذا هرگونه فعالیت تبلیغاتی بعد از ساعت مذکور ممنوع است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.