اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور
08 تیر 1403 - 11:25
شناسه : 21399
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۹ اعلام کرد: فرآیند اخذ رای از رای دهندگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸/۰۰ صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۴/۸ در شعب اخذ رای سراسر کشور انجام می شود.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

 

متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که پنجشنبه شب منتشر شد، به این شرح است:

بسمه تعالی

ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام، به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی می رساند، فرآیند اخذ رای از رای دهندگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸/۰۰ صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۴/۸ در شعب اخذ رای سراسر کشور انجام می پذیرد.

لذا به استناد ماده ” ۳۶ ” قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ” ۱۸ ” سال تمام باشد یعنی ” متولدین روز ۸ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن” می توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات مذکور شرکت کنند.

یادآور می گردد، رای دهندگان خارج از کشور که مدارک شناسایی فوق را به همراه ندارند می توانند با ارائه گذرنامه ی معتبر خود نیز رای دهند.

همچنین به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارائه کارت ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی، الزامی است.

اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۰ خطاب به اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی اعلام کرد: کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که صبح جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ منتشر شد به این شرح است:

بسمه تعالی

در استای اجرای ماده «۷۲» قانون انتخابات ریاست جمهوری به اطلاع اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی می رساند ، کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد . لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود .

همچنین اگر در طول زمان رأی گیری آثار تبلیغاتی از رأی دهندگان در شعبه باقی بماند، آنها را نیز امحاء کنند.

اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۱ اعلام کرد، کلیه شعب ثبت نام و اخذ رای در سراسر کشور از ساعت ۸/۰۰ صبح امروز ( جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳) آماده اخذ آرا از تمامی واجدین شرایط هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، اطلاعیه ستاد انتخابات به این شرح است:

بسمه تعالی

نظر به آغاز فرایند اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به آگاهی هم میهنان عزیز می رساند، کلیه شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت ۸:۰۰ صبح آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۵/۴/۸ و قبل از آن) است.

یادآور می شود، همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی برای رای دهندگان الزامی است.

وزارت کشور

خانه
اخبار ستادی
ستاد انتخابات
استان‌ها
چندرسانه‌ای
سازمان‌ها و مراکز
سامانه شفافیت
میز خدمت
پرسش های متداول
صفحه اصلی
اخبار ستادی
معاونت سیاسی

اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۲ تاکید کرد: اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه که دقایقی قبل منتشر شد، به این شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع کلیه هم میهنان گرامی و اعضای شعب اخذ رأی می رساند؛ اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر می باشد و هیچ مدرک دیگری قابل قبول نیست.

یادآور می شود، به منظور تسریع در احراز هویت رأی دهندگان، ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی، الزامی است.

اطلاعیه شماره 13 ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 13 خطاب به اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای اعلام کرد: اطلاعیه هایی که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که روز جمعه منتشر شد به این شرح است:

بسمه تعالی

به آگاهی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای سراسر کشور می رساند، حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون در دسترس داشته باشند و در تمام طول مدت اخذ رأی آن را روشن نگهدارند تا دستور العمل های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای  جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می شود، مورد عمل قرار دهند.

اطلاعیه هایی که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.