پایان عملیات تعویض کیسه‌های معیوب سامانه  فیلتراسیون کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین
04 تیر 1403 - 12:05
شناسه : 21119
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین از پایان عملیات تعویض کیسه‌های معیوب سامانه فیلتراسیون کارخانه سیمان سپهر این شهرستان خبر داد و گفت: مهندسین کارخانه سیمان سپهر در راستای رفع آلودگی بگ‌هاوس کارخانه سیمان سپهر به صورت شبانه‌روزی جهت تعویض فیلترها اقدام کردند.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

قائدی، گفت: عملیات تعویض فیلترها با موفقیت به اتمام رسید و هم اکنون بگ‌هاوس‌های کارخانه سیمان سپهر از نظر میزان آلایندگی در وضعیت مطلوب و استاندارد زیست محیطی قرار دارد.

او، با اشاره به بازدیدهای انجام شده و تعیین فرصت و ضرب الاجل از سوی کارشناسان محیط زیست این شهرستان، گفت: رفع کامل آلودگی و تعویض کیسه های معیوب فیلتراسیون پس از مهلت و ضرب الاجل یک هفته ای محیط زیست جهت رفع آلودگی مورد تایید محیط زیست قرار گرفت.

قائدی با اشاره به اینکه صنایع این شهرستان تحت رصد کامل و پایش آلودگی قرار دارند با تقدیر از مسئولان کارخانه سیمان این شهرستان برای رفع آلودگی گفت: محیط زیست در راستای منافع مردم و برای حفظ سلامت جامعه این نظارت ها را دنبال می کند که با هم افزایی و تعامل صنایع و تولید کنندگان صنعتی می توانیم ضمن حفظ اشتغال و تولید جامعه ای سالم تر داشته باشیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.