نصب تابلو، رفع فرو نشست و نصب دال بتونی از خدمات شهرداری منطقه 5 شیراز
27 خرداد 1403 - 11:48
شناسه : 20449
نصب تابلو، رفع فرو نشست و نصب دال بتونی از خدمات شهرداری منطقه 5 شیراز است.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

 

زحمات شبانه روزی واحد امور شهر شهرداری منطقه پنج شیراز

نصب تابلو کوچه های۴-۲-۱ بلوار شهیدان قمری

رفع فرو نشست اسفالت خیابان سرایداران

رفع فرونشست اسفالت خیابان ساسانی

نصب دال بتونی ورودی کوچه۸ شهید کاوه

انتصاب سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز، سرپرست شهرداری های مناطق پنج، ده، یازده و مشاور و دستیار در امور برنامه ریزی

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز، سرپرست شهرداری های مناطق پنج، ده، یازده و مشاور و دستیار در امور برنامه ریزی منصوب شدند.

محمد حسن اسدی با صدور حکمی «علی فراشاییان» را به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز منصوب کرد. در این حکم بر نظارت بر طراحی، تهیه و اجرای برنامه های کلی توسعه شهرداری، نظارت مستمر بر تهیه، تصویب و اجرای تمام مراحل بودجه، نظارت بر طراحی و بازنگری ساختار سازمانی شهرداری تاکید شده است.

شهردار شیراز در احکام جداگانه ای «شهرام سبزیان فرد» را به سمت سرپرست منطقه پنج، «سید عباس هاشمی نژاد» را به سمت سرپرست منطقه ده و «بهزاد پرنیان» را به سمت سرپرست منطقه یازده شهرداری شیراز منصوب کرد. در این احکام بر مواردی نظیر نظارت بر امور مالی و وصول درآمد، نظارت بر انجام امور مربوط به خدمات شهری، امور عمرانی، احداث و نگهداری فضاهای سبز، ارتباط مستمر با شهروندان تاکید شده است.

اسدی طی حکمی «محمدعلی راضی» را به سمت مشاور و دستیار در امور برنامه ریزی منصوب و بر مواردی همچون پیگیری بازنگری برنامه کلان بیست ساله برنامه راهبردی شهر و شهرداری شیراز، توسعه و افزایش بهره وری سازمانی تاکید کرد.

براساس این گزارش، پیش از این «علی فراشاییان» شهردار منطقه یازده، «شهرام سبزیان فرد» شهردار منطقه ده، «سید عباس هاشمی نژاد» معاون شهردار منطقه ده، «بهزاد پرنیان» شهردار صدرا و «محمدعلی راضی» معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز بودند.

پیش از این مرحوم رضا مسعودی شهردار منطقه پنج شیراز بود و طی این مدت اقدامات ماندگاری در حوزه های عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و فرهنگی مختلف برای رفاه حال شهروندان ساکن در محدوده منطقه پنج انجام داد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.