ادامه بازدیدهای نظارتی و بازدارنده از مراکز تحت نظارت بهزیستی فارس به صورت مستمر
27 خرداد 1403 - 11:19
شناسه : 20439
بازدیدهای نظارتی و بازدارنده از مراکز تحت نظارت بهزیستی فارس بصورت مستمر ادامه دارد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

سلیم حقیقی سخنگوی بهزیستی فارس، گفت: پیرو تذکر قبلی کارشناسان بازرسی و تخصصی بهزیستی فارس به  یکی از مراکز توانبخشی افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی و ضایعه نخاعی به دلیل وجود مشکلات بهداشتی،ایمنی و مناسب سازی تیم بازرسی بهزیستی فارس ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ به منظور بررسی رفع نواقص ازاین مرکز بازدید کردند و مشاهده شواهد حاکی از نبود رفع نقص موارد تذکر داده شده قبلی به مرکز متوجه نبود اطلاع رسانی مرکز به بهزیستی شهرستان و استان در خصوص وقوع حادثه سوختگی از ناحیه مچ پای چپ، برای یکی از توانخواهان شدند.

سلیم حقیقی، گفت: با تهیه گزارش و اطلاع به بهزیستی استان، کمیته نظارت به ریاست مدیر کل بهزیستی فارس تشکیل شد و موارد زیر مصوب شد، صدور اخطار اول به مرکز و الزام رفع نقص در مدت ۱۵ روز و ارسال گزارش وقوع سوختگی توانخواه با مستندات لازم توسط اداره بهزیستی شیراز به مجتمع شوق زندگی برای هرگونه اقدام مقتضی باشد.

سخنگوی اداره کل بهزیستی فارس با اشاره به طرح  جهاد نظارت بهزیستی فارس از عموم مردم به ویژه خانواده های مددجویان بستری و مقیم مراکز  تحت نظارت بهزیستی، درخواست کرد تا در امر نظارت در کنار بهزیستی فارس باشند و موارد مربوطه را حضوری به ادارات بهزیستی شهرستانها و یا از طریق سامانه دیده بان بهزیستی(سامانه نظارت مردمی)  خط تلفن ۱۴۸۲ اطلاع دهند تا موارد  تخلف احتمالی بدون فوت وقت رسیدگی شود.

نخستین کنگره شعر رضوی و علوی با حضور خانواده بزرگ بهزیستی

مدیر کل بهزیستی فارس از برپایی دهمین کنگره شعر رضوی و علوی که برای نخستین بار با حضور خانواده بزرگ بهزیستی از سراسر کشور،در شیراز برگزار می شود خبر داد.

محمدرضا هوشیار، محوریت آثار ارسالی به کنگره را حضرت امام رضا(ع)،حضرت معصومه (ع)،حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برشمرد و گفت: این کنگره با همکاری بنیاد غدیر و اداره کل بهزیستی فارس برای اولین بار با حضور خانواده بزرگ بهزیستی(افراد دارای معلولیت،فرزندان شبه خانواده،دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش،بانوان سرپرست خانوار،کارمندان سازمان و خانواده های ایشان ) با هدف پرداختن به ادب و هنر در رسای باورهای دینی برگزار می شود.

هوشیار، گفت: این کنگره سه شنبه مورخ ۲۹ خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل بنیاد غدیر فارس برگزار می شود ۸۰ اثر از خانواده بهزیستی سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده و ۱۳ اثر منتخب شد.

دبیر بنیاد غدیر استان فارس نیز گفت: جشنواره شعر غدیر از سال ۹۳ آغاز شده و امسال برای دهمین سال میزبان برگزاری این جشنواره هستیم که برای نخستین بار ویژه خانواده بزرگ بهزیستی برگزار شده است.

حجت الاسلام  وحیدی احمدی با تاکید بر اینکه غدیر آمده تا ناآرامی‌ها را به آرامش برساند، گفت:انتظار می رود سازمان بهزیستی کشور از این کنگره برای شرکت مددجویان حمایت کند تا این سنت حسنه حفظ شود.

دبیر بنیاد غدیر استان فارس آثار ارسالی از خانواده بهزیستی به کنگره شعر رضوی و علوی را فاخر و در خور توجه دانست و گفت: از میان منتخبین ۷ نفر از برگزیدگان خانواده بهزیستی در مراسم جشنواره اثر خود را قرائت می کنند که تعدادی از آثار در کتاب غدیر به چاپ می رسد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.