ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی به بیش از ۳۱۰  نفر از اهالی محله سعدی شیراز
03 خرداد 1403 - 21:26
شناسه : 17299
بسیجیان مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا (ع) و شهید مطهری شیراز در سالروز آزاد سازی خرمشهر و به نیابت از سید شهیدان خدمت، به بیش از ۳۱۰ نفر از اهالی محله سعدی شیراز، خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی ارائه دادند.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

 

گروه جهادی درمانگاه شهید مطهری شامل پزشکان عمومی و پرستاران با حضور در سه منطقه از محله سعدی شیراز، به پایش بیماران پرداخته و ۳۱۰ نفر از این عزیزان را به متخصصان مورد نیاز ارجاع دادند.

سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» گفت: درمانگاه جهادی به نیابت از شهدای خدمت با نام «شهید آیت الله رئیسی» در درمانگاه شهید مطهری شیراز بر پا شد و این بیماران، خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی مورد نیاز را دريافت کردند.

او با تاکید بر اینکه گفتمان خدمت به مردم از سوی شهید جمهور، آیت الله رئیسی، نهادینه شده و انشاءالله اینگونه اقدامات جهادی با شتاب بیشتری ادامه می یابد، گفت: جهادگران سلامت استان فارس ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، هم پیمان شده‌اند که در مسیر خدمت به مردم، راه شهدای عزیز خدمت را با تمام توان و قدرت بیشتری ادامه می دهند.

«علیرضا میرزایی» مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری شیراز نیز در خصوص خدمات ارائه شده گفت: خدمات تخصصی شامل چشم، گوش حلق و بینی، زنان، گوارش، داخلی، مغز و اعصاب، ارتوپد، عفونی، اطفال، جراحی مغز و اعصاب و همچنین خدمات پاراکلینیکی شامل کلینیک شنوایی سنجی، بینایی سنجی، آزمایشگاه، ؛سونوگرافی، ماموگرافی و رادیولوژی به این بیماران ارائه شد.

در این درمانگاه جهادی، بیش از ۹۰۰ خدمت درمانی رایگان به نیابت از شهدای خدمت، ارائه شد.

این درمانگاه جهادی امروز پنجشنبه، سوم خرداد ماه امسال برگزار شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.