دستگیری سارقین مسلح نیسان در داراب
03 خرداد 1403 - 21:40
شناسه : 17305
فرمانده انتظامی داراب گفت: با سرعت عمل ماموران پليس آگاهی، سارقین به عنف خودرو در کمتر از 24 ساعت دستگير شدند.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

سرهنگ علیرضا نوشاد، گفت: در پي گزارش سرقت به عنف یک دستگاه وانت نیسان در محدوده بخش جنت، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

نوشاد، گفت: در تحقيقات از مالباخته مشخص شد فردی ناشناس طی تماسی تلفنی با وی مبنی بر اینکه قصد انتقال محموله‌ای (بار) از اطراف بخش جنت به نقطه‌ای دیگر را داشته که با حضور مالباخته در محل، 3 نفر با تهدید چاقو اقدام به سرقت خودرو وی کرده اند.

فرمانده انتظامی داراب گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسي دقيق اظهارات مالباخته و سرنخ هاي به جامانده، تحقيقات ميداني خود را برای شناسايی متهمان آغاز کردند.

این مقام مسئول، گفت: تيم رسيدگي کننده پرونده با اشراف اطلاعاتي و جمع آوري مستندات، 2 نفر از متهمان را در کمتر از 24 ساعت از زمان اعلام سرقت در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شناسايی و در اقدامی ضربتی با هماهنگی قضایی آنان را دستگير کردند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به کشف خودرو مسروقه از مخفیگاه متهمان، به دارندگان خودروهای وانت توصیه کرد: به تماس‌های مشکوک برای جابجایی بار با قیمت های نامتعارف از مکان‌های دور افتاده هوشیاری لازم را داشته باشند تا سارقان نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.