تلاش بی وقفه و جهاد خدمت در تامین زیرساخت های حوزه سلامت فارس
03 خرداد 1403 - 15:05
شناسه : 17237
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر تلاش بی وقفه و جهاد خدمت در تامین زیرساخت های لازم در حوزه سلامت فارس تاکید کرد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن تسلیت شهادت آیت الله دکتر رئیسی، رییس جمهور و هیات همراه به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و خاندان مکرم این عزیزان، این ضایعه اسفبار را مایه تألم جامعه سلامت عنوان کرد.

او با اشاره به روحیه خدمت جهادی شهید جمهور محترم، گفت: ایشان با تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر خود را وقف خدمت به مردم عزیز کشورمان کرد و از هیچ تلاشی در این راستا، دریغ نکرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مسئولان حوزه بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست به گونه ای برنامه ریزی کنند تا در مجموعه تحت سرپرستی خود با تامین زیرساخت های لازم هيچ وقفه ای در خدمت رسانی به همكاران، مراجعان و مردم عزيز ايجاد نشود و با مدیریت کمبودها و نیازها در راستای ارائه هرچه بهتر به مراجعان تلاش شود.

او ادامه داد: یکی از دغدغه های همیشگی رئیس جمهور شهیدمان، تامین معیشت مردم بود، پس مسوولان حوزه سلامت استان، تمام تلاش خود را در پيگيری و تسريع در پرداخت های پرسنلی و غير پرسنلی انجام دهند.

انجام بازديدهاي مديريتي برای ارتقاي خدمات در حوزه سلامت، پيگيري و تسريع در به سرانجام رساندن پروژه هاي عمرانی نيمه تمام، فضاسازی واحد های بهداشتی، درمانی و آموزشی مناسب با ايام سوگواري شهادت آيت الله رئيسي و هیات همراه با تأكيد برخدمات و اقدامات برجسته «سلامت» در دولت مردمي، از دیگر موارد مطرح شده از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بود. دکتر هاشمی اصل گفت: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهیم، راه پرافتخار خدمت همچون روحیه خستگی‌ناپذیر آیت‌الله رئیسی ادامه دارد که با استعانت از خداوند متعال، تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همراهی تمامی همکاران شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مانند گذشته بی وقفه در تامین زیرساخت های لازم در حوزه سلامت، تلاش می کنیم تا کوچکترین خللی در خدمت‌رسانی در این حوزه، ایجاد نشود.

این مقام مسئول در دانشگاه از تمامی همکاران شاغل در مجموعه دانشگاه خواست تا با ايجاد روحيه همدلي، زمينه ساز حضور حداكثري در انتخابات پيش رو نیز باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.