اجرای طرح فصل نو برای فرزندان کارکنان استانداری و فرمانداری های استان فارس
15 تیر 1403 - 1:53
شناسه : 21985
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از برگزاری دوره های آموزشی - تفریحی «فصل نو» برای فرزندان کارکنان استانداری و فرمانداری های استان خبر داد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

محسن نعمتی با اشاره به اهمیت شادابی و توانمندسازی کودکان و نوجوانان در فصل تابستان گفت: با دستور ویژه استاندار محترم فارس برنامه ریزی جامعی به منظور طرح اوقات فراغت فرزندان همکاران در ایام تابستان انجام شده است.

نعمتی، یکی از اهداف مهم اجرای طرح «فصل نو» را استفاده بهینه از تابستان برای دانش آموزان اعلام کرد و گفت: این دوره های آموزشی در رشته های قرآن، ICDL، فن بیان، رشته های ورزشی، دوره های فنی و حرفه ای در رشته های مختلف برای فرزندان ۹ تا ۱۲ سال کارکنان استانداری و فرمانداری های فارس برگزار می شود.

او، حمایت از بنیان خانواده را از اهداف اصلی طرح «فصل نو» برشمرد و گفت: این دوره های آموزشی در جهاد دانشگاهی فارس همزمان با روز خانواده افتتاح شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، با اشاره به اهمیت نشاط افزایی در میان کودکان و نوجوانان گفت: برگزاری اردوهای تفریحی در داخل شهر و بازدید از مناطق گردشگری استان از دیگر برنامه هایی است که در قالب «فصل نو» اجرا می شود.

این مقام مسئول، گفت: آشنایی با فعالیت های دستگاه های اجرایی یکی دیگر از ویژه برنامه هایی است که برای فرزندان کارکنان استانداری و فرمانداری فارس برگزار می شود.

نعمتی، گفت: آشنایی با مصرف بهینه انرژی برای کودکان و نوجوانان در بازدید از دستگاه های خدمات رسان در اولویت قرار دارد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.