ورود وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شیراز
15 تیر 1403 - 1:38
شناسه : 21977
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با استقبال استاندار فارس، وارد شیراز شد.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

 سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال رسمی محمدهادی ایمانیه استاندار فارس قرار گرفت.

ضرغامی در ابتدای این سفر به زیارت بارگاه شریف حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع) می رود.

او، همچنین از بازار تاریخی وکیل بازدید می کند و پس از آن، با حضور در شهر جدید صدرا، هتل رز سفید این شهر را افتتاح می کند.

آغاز مرمت بازار تاریخی وکیل 

در جریان سفر وزیر میراث فرهنگی به شیراز و با حضور نماینده عالی دولت در استان فارس، عملیات مرمت بازار تاریخی وکیل، با اعتبار یک‌هزار میلیارد ریال آغاز شد.

افتتاح هتل پنج ستاره رز

در جریان سفر وزیر میراث فرهنگی به شیراز و با حضور نماینده عالی دولت در استان فارس، هتل پنج ستاره رز، واقع در شهر جدید صدرا افتتاح شد.

استاندار فارس در این مراسم ،گفت: با تدابیر حضرت امام خمینی رحمت الله علیه پس از طی ۲هزار و پانصد سال نظام شاهنشاهی و پادشاهی، نظامی به نام جمهوری اسلامی، مبتنی بر جمهوریت، مشارکت و تلاش مردم در امور و تصمیم همگان در تعیین سرنوشت خود با محوریت مردم سالاری دینی در ایران عزیز استقرار یافت.

محمد هادی ایمانیه، با اشاره به برگزاری دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ تیرماه، از رقابت سنگین بین نامزدهای انتخاباتی سخن گفت و آن‌ را حاکی از تعیین کننده بودن نظر مردم عنوان کرد و گفت: اگرچه برگزاری هر دوره از انتخابات حساسیت های ویژه ای دارد اما، آنچه در تمامی ادوار برگزاری انتخابات ها ثابت بوده و در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری چهاردهم نیز ثابت بوده و امانتداری از تک تک آرا مردم و حفظ سلامت و امنیت انتخابات است.

این مقام مسئول، گفت: کشور ما و استان فارس ظرفی های مختاف، بی نظیر و متعددی در زمینه گردشگری دارد و برای این موضوع نیاز به یک وزیر خوش فکر و با درایت احساس می شد که با تصدی جناب آقای ضرغامی در مقام عالی این وزارت، طی سه سال گذشته و در دولت سیزدهم دستاوردهای بی نظیر و کم‌نظیری در زمینه گردشگری در فارس بدست آمد که گزارش آن بزودی همراه با سایر دستگاه های استانی ارائه می شود.

او، با تاکید بر اینکه، دولت سیزدهم، بدون توجه به حاشیه ها مسیر توسعه و پیشرفت کشور را از طریق توجه به همه مسیرها را آغاز کرد و علی رغم همه فراز و نشیب های موجود، بخشی از آن را پیمود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم عزیز ایران اسلامی، این مسیر کمافی السابق ادامه یابد و استمرار داشته باشد.

استاندار فارس، گفت: بخش خصوصی از انسان های با اصالت و ریشه داری تشکیل و تلاش شد در کنار ایشان باشیم و نقش تسهیل گری و بازکننده گره‌ها را ایفا کنیم.

ایمانیه، گفت: معتقدیم که در قوانین و تسهیلات و سایر اختیارات دولتی باید تسهیل کننده مسیر بخش خصوصی باشیم و کاری کنیم تا این بخش با تمرکز بر توان خودش، رشد کند و توسعه یابد.

نماینده عالی دولت در فارس، گفت: وجود بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند ابوعلی سینا، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوانح سوختگی امیرالمومنین(ع) و سایر اماکن موجود در این شهر، جایگاه شهر جدید صدرا را به‌نحو شایسته ای ارتقا داده است.

او، ضمن قدردانی از سرمایه گذار هتل رز، خطاب به جامعه هتل داران فارس گفت: برای تکمیل ۱۵ هتل در حال ساخت در استان، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.