ورود بیش از ۲۰۰ نفر از حجاج کرمانی و هرمزگانی از سرزمین وحی به شیراز
ورود بیش از ۲۰۰ نفر از حجاج کرمانی و هرمزگانی از سرزمین وحی به شیراز
دوازدهمین گروه پروازی حج تمتع شامل ۲۳۴ نفر از استان‌های هرمزگان و کرمان با پرواز مستقیم از جده به فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به میهن بازگشتند.

این گروه از حجاج پس از پایان مناسک حج تمتع و زیارت حرم مطهر پیامبر اکرم (ص) و سایر اماکن مقدس در عربستان سعودی وارد فرودگاه شیراز شدند.

زائران پس از تشریفات قانونی و دریافت بار، با هماهنگی مدیریت حج و زیارت استان فارس و با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی به مقاصد نهایی خود اعزام شدند.

برنامه‌ریزی‌ها نشان می‌دهد که بازگشت کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۵ از طریق فرودگاه شیراز همچنان ادامه دارد و سایر گروه‌های حجاج بر اساس برنامه، روز‌های آینده به کشور باز خواهند گشت.

  • نویسنده : مریم توانا