سی و سومین مراسم نکوداشت اعضای هیئتعلمی نمونه کشوری، صبح امروز ۲۳ خرداماه، بهمیزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.
در این مراسم که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سخنگوی دولت و رئیس مرکز هیئتهای امنا و هیئتهای ممیزه وزارت علوم همراه بود؛ از ۲۸ عضو هیئتعلمی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور به عنوان «استاد نمونه کشوری» تقدیر شد.
در این مراسم، دکتر قاسم حبیبآگهی، استاد گروه مهندسی راه و ساختمان دانشگاه شیراز، بهعنوان یکی از استادان نمونه کشوری معرفی و تقدیر شد.
همچنین در این مراسم از مقام استادان شهید جنگ ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی آمریکایی-صهیونیستی تجلیل و به خانوادههای آنان لوح تقدیر اهدا شد.
روابط عمومی دانشگاه شیراز کسب این عنوان ارزشمند را به دکتر حبیبآگهی و جامعه بزرگ علمی دانشگاه شیراز تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی تندرستی، سربلندی، دیرزیستی و دوام خدمت به جامعه را آرزومند است.
- نویسنده : مریم توانا
































