استقبال اصحاب رسانه از پویش ۲۵ درجه، قرار همدلی در حاشیه نشست خبری شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر
استقبال اصحاب رسانه از پویش ۲۵ درجه، قرار همدلی در حاشیه نشست خبری شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر
در حاشیه نشست خبری شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه با استقبال چشمگیر، به پویش ۲۵ درجه، قرار همدلی پیوستند و ۴۰ نفر از حاضران با امضای این پویش، همراهی خود را با برنامه‌های مدیریت مصرف برق اعلام کردند.

این اقدام که با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه و جلب مشارکت عمومی در عبور موفق از روزهای اوج بار تابستان انجام شد، با استقبال کم‌نظیر اصحاب رسانه همراه بود و جلوه‌ای از همدلی و مسئولیت‌پذیری جمعی در حمایت از پایداری شبکه برق را به نمایش گذاشت.

در این برنامه، اصحاب رسانه ضمن اعلام حمایت از پویش *۲۵ درجه*، بر نقش مؤثر اطلاع‌رسانی در فرهنگ‌سازی مصرف صحیح برق تأکید کردند.

این همراهی، نشان داد که رسانه‌ها می‌توانند در کنار صنعت برق، نقش مهمی در ارتقای آگاهی عمومی و ترغیب مشترکان به رعایت الگوی مصرف ایفا کنند.

پویش ۲۵ درجه، قرار همدلی با هدف تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی ۲۵ درجه و کاهش مصرف غیرضروری برق، یکی از محورهای اصلی برنامه‌های مدیریت مصرف در فصل گرم سال به شمار می‌رود؛ پویشی که با همراهی مردم و رسانه‌ها می‌تواند سهم مهمی در تامین برق پایدار و عبور موفق از اوج بار تابستان داشته باشد.

  • نویسنده : مریم توانا