دستور استاندار فارس برای آغاز به کار ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح ششم تیر به صورت دو ساعت شناوری
دستور استاندار فارس برای آغاز به کار ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح ششم تیر به صورت دو ساعت شناوری
به دستور استاندار فارس ساعت آغاز به کار ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان روز شنبه ششم تیر ۱۴۰۵ ساعت شروع ( ٩-٧) و پايان ساعت اداری ( ١٥-١٣) اعلام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اعلام این خبر گفت: به دستور دکتر حسینعلی امیری استاندار و رئیس شورای اداری فارس، به دلیل برگزاری بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل مصر در ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه ۶ تیر و فراهم آوردن فرصت برای تماشای این رویداد مهم ورزشی در کنار خانواده، کارمندان دستگاه‌های دولتی پس از پایان این رقابت در محل کار حاضر می‌شوند.

علیرضا انصاری، بنا بر تاکید استاندار، این رویداد با غرور ملی ایرانیان گره خورده است؛ بنابراین ساعت کاری روز شنبه ۶ تیر به دستور ایشان با دو ساعت به صورت شناوری اعلام می‌شود تا کارمندان عزیز بتوانند بدون نگرانی از تداخل این رویداد با ساعت کاری، به تماشا و تشویق تیم ملی فوتبال بپردازند.

انصاری، با قدردانی از کارکنان بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر مراکز نوبت‌کاری، امدادی و خدمات ضروری که در همه شرایطی در کنار مردم هستند، آنها از این تصمیم مستثنی دانست.

  • نویسنده : مریم توانا