بر اساس این ابلاغیه، ساعات کاری کارکنان به دو گروه تقسیم شده است:
کارکنانی که از ساعت ۷ صبح در محل ادارات خود حاضر میشوند تا ساعت ۱ بعد از ظهر و آن دسته از کارکنانی که طبق روال معمول یا برنامه جایگزین، ساعت ۹ صبح مشغول به کار میشوند، تا ساعت ۳ بعد از ظهر در محل خدمت خود خواهند بود.
این تصمیم با هدف مدیریت حضور نیروها در ادارات و در عین حال، ایجاد فرصت برای تماشای هیجانانگیزترین رویداد ورزشی روز توسط کارکنان استان اتخاذ شده است.
- نویسنده : مریم توانا




























