تلاش شهرداری شیراز برای جلب اعتماد شهروندان
تلاش شهرداری شیراز برای جلب اعتماد شهروندان
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از کمپ نوروزی زیباشهر و باغ جنت، ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده توسط معاونت خدمات شهری شهرداری گفت: اقدامات انجام شده در این حوزه، نشانگر آن است که کل مجموعه همراه با برنامه کار می‌کنند و سال آینده را می‌توان سال نهضت خدمات شهری شهرداری شیراز نامید.

 

مسعود زارعی، گفت: شهرداری به سمت جلب اعتماد مردم حرکت کرده است به طوری که روزانه بیش از ۷۰۰ تماس با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری برقرار می‌شود که بالای ۹۵ درصد آن مربوط به خدمات شهری است و این جز اعتماد مردم به این مجموعه نیست و مردم با تماس های خود، تغییرات و پیگیری های صورت گرفته از سوی شهرداری را لمس می‌کنند.

زارعی، گفت: ۱۵ طرح کلان در حوزه خدمات شهری شهرداری شیراز دنبال می شود که سال آینده را می‌توان سال نهضت خدمات شهری نامید و با توجه به کسب عنوان پایتخت زیست‌محیطی آسیا توسط شهرداری شیراز باید ویژه برنامه‌های مختلف با نگاه کلان تدوین شود.

او، گفت: امسال تحقق بودجه تخصیص یافته به حوزه خدمات شهری باعث ارائه خدمات بهتر به مردم توسط شهرداری بود که باید در یک برنامه جامع برای سال آینده توسط معاونت خدمات شهری استمرار یابد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: آمار مصدومان در شهر شیراز در سال ۱۴۰۰، ۴۰ نفر و در سال ۱۴۰۱، ۱۸ نفر و امسال به ۸ نفر بدون فوتی رسیده است که این مساله، نشانگر فعالیت های انجام شده در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است.

زارعی برنامه‌های شهرداری در مدارس برای ارتقاء فرهنگ شهروندی و آموزش دانش آموزان را بسیار مهم دانست و گفت: تاکنون با هزاران دانش آموز صحبت شده که دیدگاه آنها با این برنامه‌ها نسبت به شهر و فعالیت‌های انجام شده عوض می شود.

او، گفت: اگر تنها ده درصد بودجه سال آینده محقق شود، کارهای بسیار ماندگاری می‌توان انجام داد کمااینکه شهرداری شیراز در کارهای عمرانی نمره بسیار بالا و قابل قبولی دارد.

  • نویسنده : مریم توانا