اعضای شورای اسلامی شهر شیراز پاسخگوی تماس‌های شهروندان
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز پاسخگوی تماس‌های شهروندان
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در هفته آینده پاسخگوی مسائل و دغدغه‌های شهروندان از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.

شورای اسلامی شهر شیراز با هدف تقویت ارتباط با شهروندان و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها، طرح “روی خط شهر” را در سامانه ۱۳۷ عملیاتی کرده است.

روی خط شهر، فرصتی مناسب برای طرح مستقیم مشکلات و دریافت پاسخ‌های صریح از نمایندگان مردم را در شورای اسلامی شهر فراهم می‌آورد.

محمدتقی تذروی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر، مصطفی کیانی‌رحیمی رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر و مهدی طاهری رئیس کمیته شفافیت، صیانت از حقوق شهروندان و سلامت اداری شورای اسلامی شهر، به ترتیب ناظرین در شهرداری مناطق ۲ و ۴ شیراز به‌صورت تلفنی در ساعت ۱۱ تا ۱۲ در روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریورماه پاسخگوی سؤالات، پیشنهادات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.

این اقدام، گامی مهم در افزایش اعتماد عمومی، ارتقای سطح مشارکت شهروندان در اداره شهر و بهبود فرآیند تصمیم‌گیری در شورای اسلامی شهر محسوب می‌شود.

مدیران شهرداری شیراز پاسخگوی تماس‌های مردمی

نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغه‌های شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.

نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغه‌های شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.

این اقدام، فرصتی بی‌واسطه برای طرح مسائل شهری و دریافت پاسخ‌های شفاف و سریع از سوی مسئولین مربوطه را فراهم می‌کند.

حمید کشتکار و رامین طالبی رؤسای سازمان‌های «سیما، منظر و فضای سبز شهری» و «مدیریت حمل‌ونقل مسافر»، و عباداله زارعی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری، در روزهای ۲۹ تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ به‌صورت تلفنی پاسخگوی سؤالات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری خواهند بود.

برنامه روی خط شهر، گامی عملی در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان و ارتقای سطح مشارکت آن‌ها در اداره شهر به شمار می‌رود.

  • نویسنده : مریم توانا