عملکرد قابل قبول مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷
عملکرد قابل قبول مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷
ابراهیم کمالی از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

ابراهیم کمالی از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

 

وی به سرکشی‌های انجام‌شده در کمپ‌های نوروزی وبه‌منظور بررسی ، ارزیابی و سنجش رضایت مردمی از نحوه خدمات‌رسانی و سهل‌الوصول بودن مدیران به مسافران و شهروندان در پاسخگویی اشاره کرد و گفت: سامانه جدید و ارتقایافته مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز کاری بی‌نظیر در سطح کلانشهرها هست که در شهرداری شیراز در حال انجام است.

 

وی گفت: ارسال موقعیت مکانی و ارائه خدمات ستاد تسهیلات سفر توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز بسیار ارزشمند است.

 

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز ادامه داد: خدمات‌رسانی و ارتباط‌ گیری مستقیم مدیران با مردم کار بزرگی بود که توانسته در رضایت مردم نقش مهمی ایفا کند.

  • نویسنده : مریم توانا