رئیس مرکز پایش مراقبتهای درمانی (MCMC) و اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از پاسخگویی این مرکز به ۱۰ هزار و ۹۴۶ تماس مردمی از ۲۹ اسفند تا چهارم فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.
زهرا معتمدی، گفت: مردم و مهمانان نوروزی میتوانند در صورت برخورد با هرگونه مشکل در اورژانس بیمارستانها به سرپرستار مستقر در این بخش مراجعه کرده و در صورت حل نشدن مشکل، با مرکز پایش مراقبتهای درمانی به شماره سامانه ۱۸۱۹ تماس بگیرند.
او، گفت: شماره تماس ۱۱۵مربوط به سامانه تلفنی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی، شماره تماس ۱۹۰ مربوط به سامانه ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شماره تماس ۱۸۱۹ مربوط به سامانه تلفنی مرکز پایش مراقبتهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی پاسخگوی شکایات و مشکلات مردمی است.
مردم و مهمانان نوروزی میتوانند برای اطلاع از نحوه و زمان فعالیت مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت در ایام نوروز شامل فعالیت داروخانه، مراکز بهداشتی، اورژانس، مراکز دیالیز، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، واکسیناسیون، درمانگاه، رادیولوژی و سونوگرافی، انتقال خون، درمان اعتیاد، مشاوره شیر مادر و درمان هاری به پایگاه مجازی به نشانی اینترنتی http://nowrooz.sums.ac.ir مراجعه کنند.
- نویسنده : مریم توانا