امیدواریم انتخابات، زمینه سعادتمندی بیشتر مردم را فراهم کند
12 اسفند 1402 - 0:53
شناسه : 5891
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: امید است این انتخابات برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری زمینه سعادتمندی، عزتمندی و سربلندی هرچه بیشتر برای همه ایرانیان عزیز و مردم شریف کشورمان فراهم کند.
نویسنده : مریم توانا
پ
پ

آیت‌الله لطف‌الله دژکام همزمان با آغاز فرآیند رأی‌گیری داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و در جمع خبرنگاران گفت:  امروز ۱۱ اسفندماه یک حماسه جدید با همت و تلاش مردم ایران خلق خواهد شد که از یک طرف دشمنان اسلام و ایران ناامید شوند از اینکه بار دیگری بتوانند در سرنوشت مردم و این کشور دخالت کنند و نقشه‌های استعماری خود را پیاده کنند.

دژکام، گفت: از طرف دیگر امید است این انتخابات برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری زمینه سعادتمندی، عزتمندی و سربلندی هرچه بیشتر برای همه ایرانیان عزیز و مردم شریف کشورمان فراهم کند.

امام جمعه شیراز ابراز امیداوری کرد که تغییر و تحول مثبتی که رهبری به آن تاکید کرده‌اند، رقم بخورد و مردم از آنچه که مایه سعادت دنیت و آخرت است، بهره‌مند شوند.

آیت‌الله دژکام از همه کسانی که برای برگزاری این انتخابات به صورت امن و سالم با مشارکت قوی تلاش کردند، تشکر کرد و گفت: امروز از حرم سوم عصمت و طهارت (ع) به همه هموطنان عزیز درود می‌فرستیم و نائب الزیاره همه آن‌ها هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.