روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، گفت: در چهار سال اخیر در دو ارزیابی جامع جشنواره عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق وزارت نیرو (در ارزیابی تابستان سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) و همچنین دو ارزیابی شرکت توانیر (در ارزیابی سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴) حائز مقام نخست و برتر شده است.
براساس ارزیابی صورت گرفته توسط دفتر روابط عمومی و امور بینالملل شرکت توانیر، تلاشهای روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز در اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به شهروندان در زمینه مدیریت مصرف برق، مورد تقدیر قرار گرفت.
این دفتر با اجرای برنامههای جامع کمپین ۲۵ درجه با رویکردی علمی و هدفمند، توانست آگاهی گستردهای را در جامعه ایجاد کند و مشارکت عمومی را در مصرف بهینه برق و اصلاح الگوی مصرف افزایش دهد.
در متن لوح ارسالی ازسوی مدیرعامل شرکت توانیر به تلاشهای ارزشمند مدیر و همکاران روابط عمومی توزیع برق شیراز در روزهای گرم تابستان اشاره شده است.
این تلاشها با تبیین دقیق ۱۴ پروژه صنعت برق و ۳۶ برنامه مدیریت مصرف همراه بود که نتیجه آن، کسب مقام برتر در بین شرکتهای توزیع نیروی برق کشور در نیمه اول سال جاری بوده است.
سید باقر احمدی، انجام مستمر این ارزیابی را جهت ارائه عملکرد شرکت ها در خصوص اجرای برنامه های ۱۴ مگا طرح صنعت برق و ۳۶ برنامه مدیریت مصرف برای گذر از اوج بار تابستان ۱۴۰۴ دانست و گفت: با توجه به اهمیت موضوع مدیریت مصرف و لزوم آگاهی بخشی پیوسته به مخاطبان، از سال گذشته تاکنون دفتر روابط عمومی این شرکت با استفاده از تمامی ظرفیتهای اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری شیراز و سازمانهای زیرمجموعه و تبلیغات محیطی و رسانه ها جمعی و شبکه های اجتماعی نسبت به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی گسترده در زمینه مدیریت مصرف، اجرای موارد ۳۶ بسته و برنامههای جامع کمپین ۲۵درجه، اقدام کرده است.
- نویسنده : مریم توانا