هویت ملی بر هر هویت دیگری ارجحیت دارد
هویت ملی بر هر هویت دیگری ارجحیت دارد
وقتی در انتخاب مسئولین، ایمان، تعهد، تخصص و کارآیی مد نظر باشد، «وفاق ملی» ذیل دولت تعریف میشود و «هویت ملی بر هر هویت دیگری» ارجحیت دارد.

 

از آنجایی که استان فارس دارای استعدادهای درخشانی در حد ریاست جمهوری میباشد، رئیس دولت چهاردهم در تلاطم های سیاسی استان، تصمیمش را گرفت و آقای حسینعلی امیری را به عنوان استاندار فارس انتخاب کرد.

آقای پزشکیان علیرغم درخواست جناح های سیاسی، سیاسیون مستقل، ستادهای انتخاباتی، نمایندگان مجلس، دولتی ها، سمن ها، افراد ذی نفوذ و ….. آقای امیری را که دارای سابقه خدمت در فارس و در دو دوره دولت آقای روحانی میباشد به عنوان استاندار فارس انتخاب و آب پاکی را بر روی دستان درخواست کنندگان و افرادی که خود را در جایگاه استاندار فارس میدانستند ریخت.

وقتی انتخاب مدیران بنا به سفارش جناح های سیاسی و … انجام شود، نمی‌توان انتظار اجرای قانون و عدالت را از دولت منتخب داشت.

استقلال قوا، یعنی بدون تحمیل اراده ی سیاسی دیگران، برای پیشرفت کشور بر اساس قانون و اهداف تعیین شده تصمیم گرفتن، لذا هرچند که استان فارس دارای استعدادهایی در حد ریاست جمهوری میباشد، امید آن میرود که آقای امیری استاندار محترم دولت پزشکیان، پیشرفت عادلانه، خدمت صادقانه و مبارزه با فساد را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهد.

قانون راهبردی ضدخیانت

تحصیل کردگان در انگلیس و آمریکا که به سرویس اطلاعاتی آن کشورها تعهد داده اند که از منافع آنان در کشور متبوع خود دفاع کنند، با تصویب قانون راهبردی در مجلس یازدهم، سعی و تلاششان بر این بوده و هست که این قانون را مانع پیشرفت کشور معرفی کنند، زیرا دانسته اند که این قانون مانع از تحقق اهداف خائنانه آنها بوده و است.

عقل سیاسی حکم میکند آقای ظریف کناره گیری کند

آقای ظریف بر خلاف قانون بکارگیری شده. ایشان و آقای رئیس جمهور به عنوان دو فرد سیاسی شناخته شده باید تابع قانون باشند. تابعیت فرزندان آقای ظریف برابر قانون آمریکا تابعیت سرزمینی است. آقای ظریف می‌گوید تابعیت فرزندان من قهری است.بنظر میرسد بیان تابعیت قهری برای انحراف افکار عمومی باشد. فرزندان آقای ظریف میتوانند با ترک تابعیت، در حل مشکلات پدر، به او کمک کنند. متاسفانه حمایت‌ها از آقای ظریف با اتکا بر قانون آمریکا میباشد و حامیان، موضوع را تابع قانون آمریکا میدانند نه قانون جمهوری اسلامی ایران، این نوع حمایتها، جای تاسف دارد. اگر آقای ظریف بدنبال اهداف خاص سیاسی نمیباشد از سمت فعلی کناره گیری کند.

رانندگان، رزمندگان خط مقدم پشتیبان در جنگ تحمیلی بودند

روز حمل و نقل را به اتحادیه کامیونداران شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و به ویژه رانندگان عزیز و خانواده های همیشه چشم انتظار آنان که در سخت ترین شرایط جنگ تحمیلی به ندای رهبر انقلاب‌ حضرت امام خمینی لبیک گفته و با کامیون ها و تریلرهای خود مشکلات تخلیه بار در بندرها را مرتفع و در ادامه نیز در پشتیبانی از جبهه های جنگ دریغ نکردند و همچنان شریان خدمت رسان و خستگی ناپذیر به مردم میباشند تبریک عرض میکنم.

نشست با رئیس کمسیون حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی

پیگیری رفع مشکلات و مطالبات مردمی از طریق کمسیون های اصلی مجلس با حضور نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

این نشست با حضور دکتر قادری رئیس کمیسیون حمایت از تولید مجلس و تعدادی از فعالان سیاسی در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزارشد.

محورهای مورد بحث این نشست:

۱. تقویت شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی و رفع موانع موجود، لذا چنانچه مجموعه ای با موانعی روبرو میباشد اعلام تا مورد پیگیری و اقدام قرار گیرد.

۲. پیگیری آبرسانی از طریق شبکه انتقال آب از خلیج فارس

۳. ضمن اینکه حوزه شهرستان مرودشت دچار مشکل کم آبی است، تمهیدات لازم برای جایگزینی ۱۲ میلیون لیتر آب مصرفی پتروشیمی که از آب شرب سد درودزن برداشت می‌شود.

۴. پیگیری تعهدات وزرات راه و ترابری برای راه‌های مواصلاتی.

۵. پیگیری اجرای مرمت و ایجاد جاده مواصلاتی انتقال تولیدات پتروشیمی به جنوب استان با هزینه شرکت پتروشیمی.

۶. ایجاد تسهیلات لازم برای رفع موانع مراکز گردشگری.

۷. توجه به فعالیت تعاونیهای روستایی که نیاز اساسی کشاورزان است.

۸. فعال کردن کمیته های تخصصی برای شناسایی و انعکاس موضوعات اساسی .

۹. ایجاد فرایند ارزیابی عملکرد مدیران در راستای وظایف محوله.

اگر صلح میخواهی برای جنگ آماده شو

همانطور که جنگ باعث کشته شدن مردم و نابودی زیرساخت های کشور و سلب امنیت، آرامش و آسایش جامعه میگردد، صلح نیز موجب آرامش، آسایش، امنیت و آبادانی کشور است.

سیاستمدارانی که برای جلوگیری و عدم استفاده اروپایی ها از مکانیسم ماشه به دنبال مذاکره اند، بدانند که برای صلح یا همان سازش، باید آماده برای جنگ (آمادگی و تقویت بنیه دفاعی) باشند زیرا در مواقع حساس و شرایط خاص، کسی که زمان مناسب را برای صلح و یا جنگ بشناسد پیروز است.

تحولات سوریه و بیم و امیدها

منطقه غرب آسیا در یک دوره انتقالی قرار دارد که در آن فرصت‌های سازنده و تهدیدهای مخرب بطور همزمان وجود دارند. اگر رهبران منطقه بتوانند از فرصت‌های دیپلماتیک و اقتصادی بهره‌برداری کنند، احتمال کاهش تنش‌ها و ایجاد ثبات وجود دارد، در غیر این صورت، ادامه رقابت‌های قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی می‌تواند بی‌ثباتی را تشدید کند.

تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا، با توجه به پیچیدگی‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، بیم‌ها و امیدهایی را با تحولاتی همچون درگیریهای نظامی، توافقات دیپلماتیک، اعتراضات مردمی و تغییرات ژئوپلیتیکی با تأثیرات عمیقی بر آینده منطقه همراه میباشد. لذا آینده خاورمیانه به تعاملات پیچیده میان دولت‌ها، مردم و قدرت‌های خارجی بستگی دارد، هرچند بیم‌ها پررنگ هستند، اما امیدهایی نیز برای صلح و پیشرفت وجود دارد.

در صورت دخالت قدرت‌های خارجی و ادامه درگیری‌ها و بی‌ثباتی سیاسی توسط اسرائیل که همچنان عامل بی‌ثباتی بوده، احتمال تشدید درگیری‌ها و نگرانیهای بزرگی وجود دارد.

تغییرات ناگهانی و رخدادهایی نظیر کودتاهای نظامی یا تغییرات غیرمنتظره در ساختار قدرت می‌تواند اوضاع را پیچیده‌تر کند. با وجود کاهش نسبی نفوذ گروه‌های تروریستی مانند داعش، خطر بازگشت یا تجدید سازمان آن‌ها همچنان وجود دارد و شرایط نامطلوب اقتصادی و ضعف دولت‌ها زمینه‌ساز تقویت گروه‌های تروریستی است.

از طرفی کشورهای منطقه با بحران‌های اقتصادی، معیشتی، تورم و بیکاری شدیدی مواجه‌اند و کاهش ارزش پول ملی آنان، افزایش بیکاری و فقر، مشکلاتی هستند که نارضایتی اجتماعی را افزایش می‌دهد و تنش‌های فرقه‌ای و قومی و اختلافات مذهبی و به‌ویژه میان شیعه و سنی، یا اعراب و کردها و ترکها نیز می‌تواند منجر به درگیری‌های جدید شود و سیاست‌های تبعیض‌آمیز برخی دولت‌ها مانند ترکیه این تنش‌ها را تشدید کرده است.

دخالت و رقابت بعضی قدرت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در خاورمیانه بجای حل بحران‌ها اغلب به افزایش بی‌ثباتی منجر شده و همین اقدامات بیم هایی برای آینده خاورمیانه میباشد.

در دل این بیم ها و تهدیدها میتوان امیدوار و به فرصت هایی دست پیدا کرد ازجمله؛ گسترش دیپلماسی و توافقات می‌تواند به کاهش تنش‌های منطقه‌ای کمک کند.

با ابتکاراتی مانند پروژه‌های انرژی مشترک و یا توسعه کریدورهای تجاری می‌توان موجبات تقویت اقتصادی منطقه را فراهم کرد.

با افزایش آگاهی و مشارکت مردم به ویژه نسل جوان در کشورهای منطقه با آگاهی بیشتر از حقوق خود و استفاده از ابزارهای دیجیتال، جوانان و مردم خواهان تغییرات اجتماعی و سیاسی هستند و اعتراضات خاموش و آشکار آنها در کشورهای مختلف نشان‌دهنده این موج جدید آگاهی است.

با حرکت به سمت تنوع اقتصادی بسیاری از کشورهای نفت‌محور منطقه در حال سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی مانند گردشگری، فناوری و انرژی‌های تجدیدپذیر هستند و این امر می‌تواند به کاهش وابستگی به نفت و ایجاد فرصت‌های جدید، کمک کند.

تحولات اجتماعی و اعتراضات مردمی نشان می‌دهد که خواست تغییر در بسیاری از کشورهای منطقه جدی است. این انرژی اجتماعی، اگر به‌درستی مدیریت شود، می‌تواند به توسعه و پیشرفت منجر شود.

امنیت و آرامش را سردار سلیمانی برای کشور تامین کرد

در جلسه پاسداشت هفته بصیرت و مقاومت در شهرستان فراشبند گفته شد؛ در شرایطی که دشمنان داخلی و خارجی بدنبال فتنه و بی ثباتی در کشور هستند، مراقبت از امنیت روانی جامعه، انسجام ملی و کمک به دولت، امری ضروری است.

جلسه پاسداشت هفته بصیرت و هفته مقاومت با حضور مردم شریف و مسئولین شهرستان فراشبند با بیان نقش بی بدلیل سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و بیان اهداف جریان برانداز در فتنه ۸۸ و خنثی شدن تلاش های آنان برگزار شد.

در این نشست با تبیین گفتمان مقاومت، وفاق ملی و انسجام اجتماعی برای تقویت و تداوم آنها مطالبی ایراد شود.

در حالی که جریان برانداز بدنبال فتنه های جدید هستند باید مواظب عوامل نفوذی باشیم، زیرا سابقه نشان داده، فتنه های گذشته حاصل طراحی سالها جریان برانداز با پیشتیبانی دشمنان خارجی بوده و صدمات جبران ناپذیری را بر کشور تحمیل کرده اند.

پرواضح اینکه جریان برانداز بیش از ده سال، قبل از فتنه ۸۸، دکترین خود را «تغییر حاکمیت دینی به حکومت سکولار» تعیین و سه راهبرد با رویکرد « نرم، نیمه سخت و سخت» را مشخص و در دستور کار قرار داده بود.

۱-راهبرد تغییر حاکمیت در چارچوب قانون، بدون تنش؛ با کسب قدرت سیاسی و قدرت مالی، با ایجاد نارضایتی و رویگردانی نسبت به ارکان نظام و ایجاد شکاف طبقاتی، حذف شعارهای دفاع از مستضعفان – صدور انقلاب – غرب ستیزی – تقابل اسلام محمدی با اسلام آمریکایی – استفاده از واژگان مورد پسند غرب مانند جامعه مدنی و رفورم، دین ستیزی، رواج بی بند و باری و کسب ثروت از طریق فسادهای مالی و اداری، خود را برای تحقق راهبرد محدود کردن اختیار رهبری آماده کردند.

۲-راهبرد تغییر حاکمیت خارج از چارچوب قانون با هدف محدود کردن اختیارات رهبری در نیمه دوم دهه۷۰ و اول۸۰؛ با ادامه نارضایتیها، رویگردانیها، اجتماعات، اعتراضات و راهپیمایی با راه اندازی قائله ۱۸ تیر، قتلهای زنجیره ای، تلاش برای نفوذ در مجلس خبرگان رهبری، تحصن و استعفا در مجلس ششم، احیاء نهضت آزادی و طرح سری سازش با امریکا، مقدمات محدود کردن اختیارات رهبری و حذف از صحنه سیاسی را طراحی که با ناکامی روبرو و تمام توان داخلی و خارجی خود را برای حذف بکار بستند.

۳-در نیمه دوم دهه۸۰، راهبرد تغییر حاکمیت خارج از چارچوب قانون برای حذف عنوان و اختیارات ولایت فقیه؛ با اعتراضات خیابانی، اغتشاش و آشوب؛ زمینه ناامنی را با برقراری ارتباطات خارجی، ملاقات با بعضی از روسای خارجی برای حمایت، راه اندازی سازمانهای غیررسمی، تقاضا و دریافت وجه از خارجیها، ارتباط با عوامل خبری بعضی از سازمانهای امنیتی، کسب آموزش های سیاسی برای براندازی، تشکیل گروه های ویژه خیابانی و مدیریتی برای ناامنی توسط افراد دارای سابقه اجرایی در بدنه حاکمیت همه تلاش خود را برای پساانتخابات ۸۸ کردند و شرایط بسیار سختی را به مدت ۸ ماه بر کشور تحمیل و در ادامه نیز با فراهم کردن موانعی در حوزه های معیشت، اشتغال، ازدواج، مسکن، گرانی و فساد اداری، فتنه های دیگری را دنبال میکنند که میتوان با کمک به دولت، انسجام ملی و نظارت بر عملکرد و مطالبه گری از اجزای حاکمیت، از تحقق اهداف ناصواب جریان برانداز جلوگیری کرد.

نشست با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

در نشست مشترکی که مجمع رهروان استان، مجمع اندیشه ورزان استان و دیده بان شفاف و عدالت با حضور دکتر عزیزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، ایشان پیرامون امنیت ملی، منطقه ای و بین المللی و موضوعاتی از قبیل توجه به افق آینده کشور در سطح منطقه و جهان، توجه به تقویت اقتدار جمهوری اسلامی ایران، امنیت ملی و امنیت مردم پایه در کشور براساس سیاستهای کلی نظام، مطالب ارزشمندی را بیان کردند.

نظارت بر اجرای قانون بجای دخالت در انتصاب مدیران دولتی و اجرای قانون در برابر ترک فعل اعضای دولت ( *اجزای حاکمیت* ) از جمله درخواست ها در این نشست بود.

با توجه به شناختی که از ایشان وجود دارد، و شرایط حاکم بر منطقه غرب آسیا و خاصه تلاشی که دشمنان انقلاب برای براندازی در کشور دارند، از ایشان درخواست توجه کمیسیون امنیت ملی مجلس به نفوذ عوامل دشمن در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی، رفع نارضایتی مردم که نشأت گرفته از گرانی، اشتغال، معیشت، مسکن، ازدواج جوانان و سلامت است و هم چنین تلاش برای انجام کارهای عمرانی از دیگر مطالبات اعضاء در این نشست بود.

نشست تعدادی از فعالان سیاسی با دکتر امیری استاندار فارس

این نشست که با حضور تعدادی از فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار شد، فرصتها، چالشها و پیشنهاداتی برای پیشرفت و رفع موانع مطرح و مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

از آنجایی که وفاق یکی از مؤلفه های مهم پیشرفت میباشد، استفاده از فرصتها من جمله* ؛ وجود جوانان نخبه، اقوام دلسوز نظام، سازمانهای مردم نهاد، احزاب و گروهای سیاسی فعال، ظرفیت های پزشکی – علمی – پژوهشی – صنعتی – سیاحتی – زیارتی و گردشگری، قطب کشاورزی، صنعتی و گردشگری بویژه در شهرستانهای مرودشت و پاسارگاد، همراهی سرمایه های اجتماعی (مردم) با نظام، ظرفیتهای تعاملی و قابلیت طرح ریزی دو یا چند جانبه در حوزه افزایش مشارکت مردم با دولت مورد توجه قرار گرفت.

در این نشست به چالشهایی در استان از جمله

  1. وجود فاصله طبقاتی و نابرابری اجتماعی، گرانی، عدم نظارت بر قیمت اجناس در بازار، حاشیه نشینی، فقر، مسکن، اجاره مسکن، بیکاری، اشتغال، ازدواج جوانان و نارضایتی عمومی مردم.
  2. نارضایتی مردم نسبت به کیفیت و کمیّت آب آشامیدنی در بسیاری از روستاها و شهرها و به ویژه نارضایتی مردم منطقه مرودشت در زمینه نحوه تقسیم آب سد درودزن و استفاده میلیونها لیتر مکعب از آب آشامیدنی سد برای پتروشیمی.
  3. الگوی نابسامان کشت و مشکلات کشاورزان در حوزه های تامین آب کشاورزی، کاشت، داشت، برداشت و توزیع محصولات.
  4. کمبود اماکن ورزشی و فرهنگی در روستاها و شهرها، افزایش خودکشی به سبب مسائل اقتصادی و اجتماعی، گسترش خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست، فوت ناشی از تصادفات رانندگی به ویژه در راههای روستایی و سرقتهای خرد به سبب وضعیت نامناسب اقتصادی.
  5. ضعف شدید در ساماندهی اتباع بیگانه و استفاده بی رویه در امور خدماتی.
  6. تراکم پرونده های قضایی و اطاله رسیدگی و نارضایتی مردم.
  7. مشکل شدید هزاران افراد معتاد و کمبود ظرفیت بازپروری بر اساس ماده ۱۶ و مرگ و میر ناشی از سوء مصرف مواد مخدر.
  8. مرگ و میر ناشی از وضعیت نامناسب سلامت غذایی و قیمت سرسام آور داروهای خاص و هزینه های بیمارستانی و دندانپزشکی.

۹- نبود توانایی جانبازان برای درمان و بهداشت خود و افراد تحت تکفل

۱۰- ضعف در مدیریت اجرایی استان و اعمال نفوذ در انتصابات فامیلی و سیاسی، فـساد مـالی‌ و اداری، کلاهبرداری، رشاء و ارتشاء، پارتی‌بازی، بی تفاوتی تعدادی از کارگزاران در اجرای قوانین و فراهم کردن موجبات نارضایتی مردم، کاهش انگیزه تعدادی از کارگزاران بدلیل تاثیر مشکلات اقتصادی و اجتماعی بر حوزه ی فردی و خانوادگی آنها، بی توجهی مسئولان به سیاست های کلی نظام و فراهم شدن فضای انشقاق برای جدایی بین مردم و حاکمیت و کاهش امید و اعتماد سرمایه های اجتماعی به سبب شرایط نامناسب اقتصادی، فساد موجود در سازمانها و نهادها و عدم توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان

۱۱- ورشکستگی و تعطیلی برخی از کارخانجات و ضعف در رفع موانع تولید

۱۲-کارکرد ضد فرهنگی در فضای مجازی و گسترش ابتذال فرهنگی و متزلزل شدن کانون خانواده و باورهای دینی در جوانان

۱۳- کارکرد ضد فرهنگی در فضای مجازی و گسترش ابتذال فرهنگی و متزلزل شدن کانون خانواده و باورهای دینی در جوانان مورد بحث قرار گرفت و برای برون رفت از چالش های مذکور پیشنهاداتی از جمله: استفاده از سرمایه های اجتماعی و اقتصادی و ظرفیت های استان، منابع انسانی و خاصه جوانان و مدیران بومی استان، آمادگی فعالین فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای همکاری بدون مزد و منت و ارائه راهکارهای کاربردی بمنظور رفع موانع و مشکلات مردم و پیشرفت استان داده شد.

استاندار و نماینده عالی دولت در استان گفت: ایستادگی در برابر توطئه و کارشکنی های دشمن نیازمند همدلی، وفاق و همراهی گروه ها و افرادی است که دل در گرو ایران اسلامی دارند که همه ما باید برای ایجاد همدلی و تعامل در استان در برابر تهدیدها تلاش کنیم و ایشان تدابیری داشتند که فارس در زیر سایه عبارت فارسِ برخوردار، متاسفانه مورد کم توجهی قرار گرفته و دارای مشکلات زیادی است.

حرمهای مطهر، طبیعت فارس، میراث فرهنگی و آثار تاریخی ظرفیتهای بسیار مهمی هستند.

یکی از مهمترین بسترهای توسعه استان فارس ظرفیت زیارتی و گردشگری فارس است، پیشنهادها و راهکارها جهت رفع مشکلات و تسریع توسعه اعلام شود، اگر گردشگری را در فارس توسعه دهیم، گامی بلند در توسعه استان برداشته ایم، گردشگری یکی از دست یافت ترین راه‌های توسعه استان است، همه زیرساخت های گردشگری را داریم و مقرر شده سند گردشگری به زودی تدوین و اجرایی شود.

پایین بودن شاخص های پزشکی و درمانی در فارس و مهاجرت پزشکان مواردی است که دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی این بخش باید به آسیب شناسی این کمبودها و رفع آنها بپردازد.

لزوم بر ایجاد عدالت در دسترسی به امکانات ورزشی و آموزشی برای همه مردم.

در انتصاب ها، به جوانان و بانوان توجه ویژه میشود و به معاون سیاسی تأکید کرده ام بخشداران را از میان جوانان استان انتخاب کند و انتصاب مدیران باید در قواره و شان فارس باشد، چرا که این استان نیازمند مدیرانی است که ملی فکر کرده و استانی اقدام کنند.

تلاش و همراهی برای جذب سرمایه گذار در فارس مورد تاکید میباشد، زیرا با توجه به اینکه ابر پروژه های فارس نیازمند تامین اعتبار میباشد، کلید باز شدن این مشکل آماده کردن بسترهای مناسب برای جذب سرمایه گذار میباشد

 

دخالت در انتصاب مدیران اجرایی، فسادهای زیادی را در پی دارد

 

برای برون رفت از وضعیت موجود باید دولت را کمک کرد.

 

در شرایط فعلی، کمک به دولت باید در الویت باشد

 

نه تحمیل خواسته های شخصی و سهم خواهی در انتصاب مدیران

استفاده درست از قدرت اقتدار را در پی دارد و سوء استفاده از قدرت فساد و ناترازی های اجتماعی و امنیتی را بر کشور تحمیل می کند.

با دخالت در انتصاب و یا جابجایی مدیران دستگاه های اجرایی، نباید انتظار بر رفع مشکلات کشور را داشت.

آنچه امروز نیاز عمومی جامعه است، حمایت برای رفع مشکل معیشت، گرانی، اشتغال، ازدواج، مسکن، سلامت، بی عدالتی و مبارزه با فساد است.

امروز، نظارت بر اجرای قانون برای تحقق و تامین نیازمندی های مردم، وظیفه اصلی نمایندگان مجلس است.

دخالت در انتصابات، بلایی است که باعث *فساد، وامدار کردن، ناکارآمدی مدیران و عدم احساس امنیت شغلی آنان می شود.

انتظار می رود نمایندگان مجلس، ابزارهای نظارتی را تقویت و با اصلاح و تصویب قوانین کارآمد، ساز و کارهای اصولی و قانونمند را برای شایسته سالاری فراهم کنند.

وزرا و مدیران را در معذورات قرار دادن برای انتخاب افراد مورد نظر به ضرر جامعه است.

برجام باطل و بی‌اعتبار است

یکی از دیپلمات های اروپایی گفته برجام باطل و بی‌اعتبار است.

او گفته توافق جدید باید به وضعیت فعلی برنامه هسته‌ای ایران بپردازد و اگر تا تابستان ۲۰۲۵ توافقی حاصل نشود، بازگشت تحریم‌ها آغاز خواهد شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در چند روز گذشته نیز گفته اند؛ سال ۲۰۲۵ ، سال مهمی در رابطه با موضوع هسته‌ای ایران خواهد بود و در چنین سناریویی، از معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای خارج می‌شود.

وقتی برجام از نظر آنها باطل است که هست پرواضح است که؛ اروپایی ها برای براندازی در ایران با مذاکره سعدآباد در سال ۱۳۸۲، ضمن تحت فشار قرار دادن مردم با تحریم های گوناگون و ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی با استفاده از عوامل نفوذی، ۲۰ سال کشور را درگیر و دوباره با بیم و امیدهای۲۰ سال گذشته که دولت وقت و دبیر شورای عالی امنیت ملی را تهدید به ارجاع پرونده به شورای امنیت کردند و در دهه ۹۰ مجبور به پذیرش خواسته آنها کردند، بازهم بدنبال همان سناریو هستند.

انتظار می رود در این دوره از مذاکرات اشتیاقی؛ سازمان های امنیتی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، بدون اطلاع از سابقه ی مذاکره ۲۰ سال پیش سعدآباد، احساسی تصمیم نگیرند و بر عملکرد مذاکره کنندگان رصد، پایش و پویش ویژه داشته باشند.

هم اندیشی در رابطه با شوراهای اسلامی شهر و روستا

نشستی با حضور تعدادی از *فعالین سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و نامزدها و اعضای سابق شوراهای شهر برای بررسی و اعلام نظر به *نمایندگان مردم در مجلس* برگزار گردید.

مشارکت در انتخابات از دیگر موضوعاتی بود که با توجه به شرایط موجود در کشور، موفقیت از آن احزاب، گروه های سیاسی و اقوام است.

تلاش گروه های سیاسی بر این است که به هرطریق ممکن در انتخابات شوراها پیروز شوند، لذاست که در جوامع دموکراسی، موفقیت و به حق خود رسیدن آحاد جامعه این است که احزاب سیاسی در کشور تشکیل و فعال شوند.

با توجه به اینکه سلامت انتخابات به نظارت بر اجرا بر می شود که این امر به عهده نمایندگان مجلس است این اقدام می تواند زمینه سوء استفاده نمایندگان را برای رسیدن به اهداف خود فراهم کند، لذا چنانچه نظارت بر این امر، به نهادی واگذار شود که نمایندگان مجلس در آن ذینع نباشند منطقی تر است، زیرا نیاز نمایندگان مجلس به رای مردم* میباشد و می تواند مانعی برای نظارت درست بر انتخابات شوراها باشد.

از سوی دیگر حضور معتمدینی که کارایی چندانی ندارند و هم چنین طرفداران و بستگان نامزدها در ترکیب هیئت های اجرایی و نظارتی، *سَم مهلکی است که سلامت و امنیت انتخابات را مورد تهدید قرار می دهد.

در این نشست، بایدها و نبایدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها* مورد بحث و بررسی قرار گرفت و چالش برانگیزترین بحث، برگزاری انتخابات در خرداد ۱۴۰۴بود که آیا برگزار میشود یاخیر، که نظرات متفاوتی وجود داشت و نظر بر این بود که انتخابات در ۱۴۰۴ برگزار شود.

انتخابات تناسبی برای شهرهای بیش از۵۰۰ هزار نفر مور بحث قرار گرفت که در این رابطه نیز احتمال داده شده که در بعضی از شهرها برگزار می شود.

آنچه در عملکرد شوراها باید مدنظر میباشد، تحقق اجرای *سند راهبردی توسعه شهری* در افق ۱۴۰۴ میباشد که تاکنون گزارش مبسوطی از سوی شوراها در پایان هر سال به اطلاع عموم نرسیده است.

تحریفات با روشنگری خنثی می شود

عده ای ماجرای چای دبش را به دولت آقای روحانی و عده ای به دولت شهید رئیسی نسبت می دهد و برای رسیدن به اهداف ناصوابشان از این موضوع به نفع جناح سیاسی خود استفاده می کنند، برماست که آگاهانه موضوع را دنبال و به دروغ پردازی ها و شوهای سیاسی آنها متوجه نمی شوند.

حقیقت ماجرا چه بوده است؟ موضوع دبش از سال ۱۳۹۷ در دولت آقای روحانی آغاز و تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ در دولت آقای رئیسی ادامه و فساد آن در دولت شهید رئیسی کشف و مقابله با این فساد آغاز می شود. ، عمده میزان ضرر این فساد مربوط به تخصیص و تامین ارز به بیش از ۳ میلیون دلار به گروه دبش بوده است.

این گروه تجاری از ابتدای سال ۱۳۹۸، از ۳ میلیارد دلار برای واردات چای و ماشین‌آلات ارزی دریافت می‌کند و رفع نمی‌کند، کالایی وارد کشور نمی‌شود و بخشی از ارزهای دریافتی را در بازار آزاد به فروش می‌رساند.

در این فساد ۶۳ نفر از کارمندان بانک، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت، سازمان توسعه و تجارت و کادرفنی از مدیران و عوامل گروه دبش نقش دارند که قوه قضائیه برای آنها به افراد اقتصادی اخلال در نظام و ارزی، معاونت در تحصیل مال نامشروع و پرداخت و دریافت رشوه* کیفرخواست صادر می کند. بدبختی از این قرار است که ۵۰ هزار نفر در کشور به فعالیت های کشاورزی در این زمینه می پردازند و به آنها اهمیتی داده نمی شود.

مذاکره احتمالی ترامپ و پزشکیان

در جامعه  آماری ۱۰۰۰ نفری با گرایش های مختلف سیاسی، یک تحقیق موردی مبنی بر اینکه «آیا ترامپ با پزشکیان مذاکره خواهد کرد» انجام شد و ۵۳ درصد پاسخ مثبت، ۳۹ درصد پاسخ منفی و ۸ درصد پاسخ نمیدانم را اعلام کردند.

احتمال مذاکره ترامپ با پزشکیان به شرایطی چون تضمین‌های عملی، پایبندی به تعهدات گذشته و آمادگی برای اعتمادسازی بستگی دارد و بدون این عوامل، «هرگونه مذاکره تنها یک مانور سیاسی» خواهد بود و دستاوردی نخواهد داشت، زیرا مذاکره احتمالی بین ترامپ و پزشکیان موضوعی است که آن را از چند منظر باید مورد توجه قرار داد.

اول اینکه؛ جایگاه طرفین در سیاست های داخلی و خارجی بسیار مهم است زیرا ترامپ به‌عنوان شخصیتی جنجالی و عمل‌گرا* تمایل به توافق‌های بزرگ دارد و پزشکیان دارای شخصیتی معتدل و دیپلماتیک که به غرب تمایل دارد و اعلام آمادگی نیز کرده است.

دوم اینکه؛ تجربه گذشته و بی اعتمادی ایران به غرب در مذاکرات مختلف از سعدآباد گرفته تا برجام و … و خروج ترامپ از برجام و سیاست فشار علیه ایران باعث بدبینی عمیقی شده و این بدبینی به شدت می تواند مذاکره احتمالی را با چالشهایی مواجه کند، مگر آنکه ترامپ برابر خواست پزشکیان سیاست‌هایی تضمینی برای جلب اعتماد ارائه دهد و اعتمادی بین دو طرف را افزایش داده، ضمن اینکه مذاکره احتمالی ممکن است در داخل دو کشور با مخالفت جناح‌های مخالف روبرو شود که در ایران گروه‌های مذهبی و انقلابی ممکن است مذاکره را به معنای عقب‌نشینی از اصول دانسته و درآمریکا نیز برخی جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها ممکن است با هرگونه امتیازدهی به ایران مخالفت کنند.

سوم اینکه؛ چنانچه *ترامپ* بتواند موضعی متعهدانه و عمل‌گرایانه اتخاذ کند و *پزشکیان* رویکردی مبتنی بر منافع ملی داشته باشد، در آینده چشم‌انداز مناسبی برای طرفین در این مذاکره احتمالی وجود خواهد داشت، زیرا منافع مشترک طرفین بر این است که «پزشکیان برای حفظ عزت ملی کشور و مردم ایران، لغو تحریم‌ها را در اولویت قرار میدهد ودر برابر فشارهای غرب استقلال کشورش را حفظ خواهد کرد» و از طرفی توافق با ایران می‌تواند «دستاورد سیاسی مهمی را برای ترامپ و آمریکا» به همراه داشته باشد و مقدمه‌ای باشد برای کاهش تنش‌ها در منطقه، لذا هرگونه توافقی در این مذاکره احتمالی نیازمند پایبندی آمریکا به تعهداتش میباشد

نفوذ سیاسی و فساد، عامل اصلی ناامنی و مشکلات کشور است 

ترورها و فسادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی  که توسط مزدوران داخلی انجام میشود باعث شده که نارضایتی ها افزایش و کشور را به چالش جدی بکشاند.

راه نجات کشور مبارزه جدی با عوامل اصلی نفوذ توسط سازمانهای امنیتی و قضایی میباشد، در غیر این صورت باید هر روز هزینه داد و ضررش هم نصیب مردم میشود ولاغیر، لذا برای برخورداری از *استحکام درونی نظام* باید عوامل‌ ناامن‌کننده درونی را کنترل یا از بین برد.

پر خطرترین نفوذ، نفوذ سیاسی است

نفوذ سیاسی پرخطرترین نفوذی است که در بدنه حاکمیت و مراکز تصمیم گیری و تصمیم ساز، ماموریت خود را انجام میدهد.

وقتی مسئولان و مدیران تصمیم ساز و تصمیم گیر تحت تاثیر اراده و خواست بیگانگان و یا معاندین قرار میگیرند تصمیمات و تلاش های آنان، در راستای خواسته های دشمن خواهد بود.

برای خنثی کردن فسادهای سیاسی، سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی و قضایی باید فعالیت های پنهان در رصدها، پایش ها و پویش ها را افزایش داده تا مانع تحقق خواسته های دشمنان و عوامل نفوذی شود.

وقتی مسئولی خارج از وظیفه خود و بدون دلیل قانونی در رابطه با نبود اجرای سیاست های کلی نظام و قوانین جاریه کشور ، اصرار بر موضوعی دارد، تلاش و اقدام ایشان، نشان از نفوذ سیاسی در راستای اهداف دشمن است.

انتظار می رود سازمان های مسئول، نسبت به شناسایی عوامل نفوذی که نشانه های آنان نیز مشخص میباشد، *عملیات های ضدنفوذ و ضدخرابکاری* را هدفمند و با تلاشی مضاعف، امنیت روانی را تأمین تا کشور صدمه نبیند.

مواظب عوامل نفوذی نباشند، برجام های بعدی در راه است 

کشورهای اروپایی و آمریکا در برجام به آنچه نیاز داشتند رسیدند و مذاکره کنندگان ایران اجازه استفاده از *مکانیزم ماشه برای فشار بیشتر را به غرب داده اند ، اینگونه اقدامات یعنی نفوذ

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس گفته، برجام نیاز به چارچوبی جدید دارد ، این حرف بدین معنی است که مذاکرات دیگری باید انجام شود.

گروسی گفته اصول بنیادین برجام، مانند رویکرد معامله‌ای، می‌تواند الهام‌بخش یک توافق جدید باشد و این موضوع را با ر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ایران مطرح کرده است.

برجامی که دیگر کاربردی ندارد و احیاء آن شعاری بیش نیست، نباید اجازه داد *عوامل نفوذی* ، کشور را درگیر برجام های دیگری کنند.

مخالفت مجلس با تمدید یکساله دوره ششم شوراهای شهر و روستا

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با پیشنهاد تمدید یکساله دوره ششم شوراهای شهر و روستا مخالفت شد.

شهدای انتظامی مظلومیت خاصی دارند

شهدای فرآجا و خاصه شهدای مرزبانی ما مظلومند، در خانه نشسته و شاید از مرزها چندان خبری نداشته باشیم.

قصه مرزبانان حکایت مردانی است که در مقابله با گروه‌های تروریستی و متجاوزین مرزی، شلیک گلوله و ضربه های خنجر را به جان می‌خرند تا مبادا آسایش و آرامش شهروندان به خطر افتد.

مرزبانان فرآجا، مدافعان مظلوم و بی نام ونشان هایی هستند که بدون هیچ گونه چشم داشتی شبانه روز از کیان جمهوری اسلامی و حدود و ثغور میهن عزیزمان پاسداری و مظلومانه شهید میشوند.

درخرداد ماه سال ۱۳۸۷ گروهک جندالشیطان به سرکردگی عبدالمالک ریگی به پاسگاه شمسر سراوان در مرز ایران و پاکستان حمله و ۱۳ نفر از مرزبانان کشورمان را به گروگان گرفتند و آنها را به شهادت رساندند.

پیکر مطهر ۹ پرستوی مهاجر پس از ۱۶ سال که در پاکستان تفحص و کشف شدند در میان انبوه مردم ولایتمدار تشییع شدند.

امروز پیکر شهدای گرانقدر مدافعان امنیت، شهید علیرضا زارع در شهرستان مرودشت – بخش سیّدان – روستای کره تاوی و شهید میثم زارع در شهرستان ارسنجان روستای قلاتخوار با حضور پرشور مردم و همرزمان شهدا تشییع و به خاک سپرده شدند.

تلاش ملتمسانه برای دیدار با یک مقام خارجی در شأن هیچ وطن پرستی نیست

نشان از علاقه شدید به دیدار با روسای جمهور آمریکا در دوران مختلفی وجود داشته و خواهد داشت.

زشت است برای کشوری که هژومونی آمریکا در منطقه را به افول رسانده باشد، اما سیاستمدارانی برای دیدار با یک رئیس جمهور بیگانه ای از هیچ کوششی دریغ نورزند.

برابر اخبار واصله، جان بولتون در یک گفتگوی تلویزیونی گفت : در سال ۲۰۱۹ در اجلاس جی۷، مکرون رئیس‌جمهور فرانسه برای دیدار مخفیانه ظریف وزیر خارجه دولت روحانی با ترامپ، در یک ویلا ظریف را مخفی کرده تا ترامپ را متقاعد کند و ظریف با وی دیداری داشته باشد، اما تلاش نتیجه نمی دهد و ترامپ دیدار با ظریف را قبول نمی کند.

برابر اطلاع واصله ، آقای خاتمی در فروردین ۱۳۸۸ پس از انصراف از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ پس از دیدار با آقای موسوی، در بعضی رسانه ها تیتر می شود خاتمی و اوباما زیر یک سقف!

با توجه به اینکه آقای خاتمی به دعوت ترکیه و اسپانیا به اجلاس اتحاد تمدنها در استانبول که با حضور چند مقام اروپایی و شخص اوباما بمنظور تلاش برای درک مسیحیان و مسلمانانِ با یکدیگر بوده، برگزار میگردد، در حاشیه اجلاس، دلسوختگان اروپایی و آمریکایی در ضیافتی* از آقای خاتمی گلایه می کنند چرا از انتخابات کنار کشیده اید، که ضمن توضیحات ایشان، ضیافت با نتیجه مثبت برای آنها به پایان می رسد.

رحیم پور گفت: رئیس جمهوری می‌خواست در راهرو سرویس بهداشتی، رئیس جمهور آمریکا را ببیند اما از *ترس مواجهه و تبعات بعدی به سرویس بهداشتی سازمان ملل پناه میبرد.

بعضی از اظهار نظرها و تلاش مسئولین سیاسی برای دیدار با یک مقام خارجی نباید ذلیلانه، ملتمسانه و آرزومندانه باشد.

وقتی قانون اجرا نمی شود بی عدالتی، فساد و ناامنی جامعه را فرا می گیرد

وقتی قانون اجرا نمی شود و یا ناقص اجرا و اقدام مؤثری از طرف مدعی العموم و نظارتی از سوی قانونگذار انجام نشود، بی عدالتی، فساد و ناامنی جامعه را فرا میگیرد.

وقتی قانون اجرا نمی شود ، زمینه برای سوءاستفاده از قدرت و فساد سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اخلاقی و اداری مانند رشوه، اختلاس، رانت و… افزایش و مفسدان قوانین را به نفع خود دور زده و به ریش مردم می خندند.

وقتی قانون اجرا نمی شود، شکاف طبقاتی و تبعیض و بی عدالتی رونق و اقشار ضعیف جامعه بیشترین آسیب را می‌بینند و عدالت اجتماعی توسط اشرار سیاسی، اقتصادی و دولتی ذبح میگردد.

وقتی قانون اجر نمی شود مردم احساس می‌کنند قانون ضمانت اجرایی ندارد و این موضوع باعث کاهش اعتماد به حاکمیت میگردد و مشروعیت حکومت را زیر سوال می برد و زمینه را برای نافرمانی مدنی فراهم می کند.

وقتی قانون اجرا نمی شود، نفوذی ها و مخالفین از وضعیت موجود برای بی‌ثبات کردن نظام استفاده و موجبات نارضایتی، اعتراضات، شورش‌، آشوب و حتی فروپاشی حکومت را برای دشمنان خارجی فراهم می کنند.

نبود اجرای قانون باعث تضعیف نظم اجتماعی می‌شود و جامعه به سوی هرج‌ومرج پیش می‌رود و افراد جامعه برای گرفتن حق خود از روش‌های شخصی و انتقام ‌جویی استفاده می کنند.

وقتی قانون اجرا نمی شود، جرم و جنایت افزایش و افراد احساس امنیت نمی‌کنند و جامعه به سمت خشونت و درگیری های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی سوق پیدا کرده و کاهش امنیت اجتماعی را در پی دارد.

وقتی قانون اجرا نمی شود، اعتماد عمومی به شدت کاهش و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دلسرد و اقتصاد غیررسمی و قاچاق رشد و در نهایت فساد نهادینه میگردد.

وقتی قانون اجرا نمی شود، فرهنگ قانون‌مداری ضعیف، احترام به قانون کاهش و افراد جامعه به رعایت قوانین اهمیتی نمی‌دهند.

حاکمیت برای جلوگیر از هر اقدام سوء سیاسی و امنیتی لازم است نهادهای نظارتی و قضایی را فعال و پاسخگو کرده، فرآیندهای قانونی را شفاف، فرهنگ احترام به قانون را نهادینه و برخورد قاطع با تخلفات و فساد را سرلوحه کار خود قرار دهد.

کسی که زمان مناسب برای صلح و جنگ را بشناسد پیروز می شود

همانطور که صلح موجب آرامش، آسایش، امنیت و آبادانی کشور میباشد، جنگ نیز باعث کشته شدن مردم و نابودی زیر ساختهای کشور و سلب امنیت، آرامش و آسایش جامعه میگردد، لذا سیاستمدارانی که برای عدم استفاده از مکانیسم ماشه توسط ۱+۵ به دنبال مذاکره اند، بدانند که برای سازش، باید برای جنگ (آمادگی و تقویت بنیه دفاعی) نیز آماده باشند، چرا که در مواقع حساس و شرایط خاص، کسی که زمان مناسب برای صلح و یا جنگ را بشناسد پیروز خواهد شد.

وجود تفکرات دیگری علاوه بر تفکر اسلامی در انقلاب ۵۷

انقلاب اسلامی با مشارکت طبقات مختلف مردم، یک دگرگونی بزرگ سیاسی و اجتماعی را رقم زد که نظام پهلوی را تغییر و زمینهٔ روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرد.

انقلاب اسلامی نخستین انقلابی بود که اسلام‌گرایی را در منطقه غرب آسیا به پیروزی رساند و علاوه بر اینکه نقش محوری آن بر پایه تفکر اسلامی بود، تفکرات دیگری مانند سوسیالیسم و ناسیونالیسم نیز در آن وجود داشت و آخرین نمونه از انقلاب‌های کلاسیک در قرن بیستم بود.

در انقلاب ۵۷ روشنفکرانِ لائیک و چپگرایان خود را با انقلاب همسو می‌دیدند، غافل از اینکه تداوم این انقلاب بر پایه نظام اسلامی استوار خواهد ماند.

در بهمن ماه ۱۳۵۷ تظاهرات و درگیری‌ بین عوامل رژیم و انقلابیون به اوج خود رسید و کشور شاهد رویداد سرنوشت‌سازی شد که در آن رخدادهای مهمی به وقوع پیوست و همانطور برای کسانی که رخدادهای بهمن ۵۷ را دیده اند و خاطره های شگفت انگیزی داشته است، با عملکرد ناصواب کسانی که خود را در انقلاب سهیم و همسو میدانستند، شاید بیان آرمانها و خاطرات آن ایام، امروزه چندان مورد استقبال نسل سوم و چهارم انقلاب قرار نمیگیرد.

حال پس از گذشت ۴۶ بهار از انقلاب اسلامی، چپگرایان ۵۷ مسیر خود را از مسیر انقلاب جدا کرده و با تحمیل هزینه های طاقت فرسا، مردم را به شدت ناراضی و با طرح حاکمیت دوگانه بدنبال جایگزین کردن حکومت سکولار در کشور هستند.

دهه فجرانقلاب اسلامی با روزها و رخدادهای فراموش نشدنی را گرامی میداریم.

وقتی تن نمایی زنان افتخار قلمداد می شود

زنان کشورمان یکی از ارکان مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بودند، انقلابی که به تأسی از فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (س) آمد تا جایگاه زن را به عنوان اشرف مخلوقات به جهانیان معرفی کند.

اتفاقی که در استادیوم آزادی با تن نمایی و رقص و پایکوبی و فحاشی رخ داد برای دست اندرکاران و کسانی که رعایت عفت عمومی را مانع آزادی زنان می دانند ننگ آور است.

وقتی اقدام قانونی پلیس توسط رئیس دولت به سُخره گرفته شود نتیجه آن میشود که در یک محیط ورزشی که مردم باید از برگزاری یک مسابقه فوتبال لذت ببرند، شاهد آن باشند که عفت عمومی جریحه دار و در جلو چشم هزاران تماشاچی و میلیونها بیننده به مادری از ایلی بزرگ که آن ایل همیشه برای دفاع از کیان کشورش افتخار آفرین بوده، فحاشی و نسبت ناروا داده شود.

وقتی آقای ظریف معاون غیرقانونی دولت با سخنان نسنجیده و ذلیلانه اش یک موضوع فرهنگی – مذهبی را در یک اجلاس اقتصادی در خارج از کشور و در گفتگو با رسانه ای که تلاشش استفاده ابزاری از زن برای اهداف سیاسی و اقتصادی میباشد و ایشان (ظریف) حجاب را برای زنان مانع قلمداد و افتخار دولتش را رهاسازی تن نمایی و …. می داند، باید منتظر صحنه های زشت تر و سخت تری در کشور بود.

انتظار میرود قوه قضائیه برای دفاع از حق مُسَلّمِ جامعه ای که در پیچ و خم زندگی گرفتار فراهم کردن مایحتاج اولیه زندگی هستند، ضمن مبارزه قاطع با مفسدان اقتصادی و اخلاقی و فرهنگی و سیاسی، اجرای قانون در مورد جریحه دار نمودن عفت عمومی جامعه و رسیدگی به اظهارات غیر مسئولانه ظریف در اجلاس اقتصادی داووس و ترک فعل رئیس دولت در بکارگیری ظریف را بطور ویژه در دستور کار قرار داده تا اجرای عدالت و اجرای قانون در جامعه احساس گردد.

بنام الله پاسدار خون شهیدان

همزمان با سوم شعبان ولادت باسعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مفتخر شدن بنام پاسدار انقلاب‌ از لسان رهبرعزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نامگذاری این روز بنام روز پاسدار را به این امید که خادم مردم و انقلاب اسلامی باشیم را به شما خوبان و پاسداران سبزپوش کمیته انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران که مدافعان حریم امنیت و حافظان انقلاب اسلامی میباشید تبریک عرض میکنم.

  • نویسنده : مریم توانا