نگاهی به نهضت پاسخگویی مدیریت شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷
نگاهی به نهضت پاسخگویی مدیریت شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷
به منظور تحقق حکمرانی شهری مشارکتی و استقرار نظام پاسخگویی عمومی، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از سال ۱۴۰۳، طرح "روی خط شهر" را از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ (سامانه یکپارچه مدیریت شهری) به صورت هفتگی و تعاملی با شهروندان آغاز کردند.

این اقدام که با هدف تقویت ارتباط مستقیم نمایندگان مردم با شهروندان شیرازی طراحی شده است، در سال ۱۴۰۴ نیز با رویکردی جدی‌تر و برنامه‌ریزی منسجم‌تر ادامه دارد تا گام مؤثری در جهت شفاف‌سازی و افزایش اعتماد عمومی برداشته شود.

 

  • نویسنده : مریم توانا