محمدرسول تحفه، گفت: در سال گذشته دفتر روابط عمومی این شرکت با توجه به اهمیت موضوع مدیریت مصرف و لزوم آگاهی بخشی پیوسته به مخاطبان با استفاده از ظرفیت و ابزارهای مختلف نسبت به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی گسترده در این زمینه اقدام کرد.
تحفه، گفت: دفتر روابطعمومی با بهره مندی از روش ها و ابزارهای اطلاع رسانی نوین مانند رسانههای جمعی، فضای مجازی و تبلیغات تلاش نمود جامعه را در مورد اهمیت صرفهجویی در مصرف برق آگاه تر کند و راهکارهای مختلف برای کاهش مصرف برق را معرفی کند.
این مقام مسئول، تهیه و انتشار اخبار متعدد در رسانه ها و مطبوعات محلی و کشوری با موضوع مصرف بهینه برق، همکاری و تعامل با صدا و سیمای مرکز استان فارس برای پخش مصاحبه های خبری و رادیویی مسئولان ارشد شرکت در صدا وسیمای مرکز استان، تبلیغات محیطی و حضور در فضای مجازی با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه ،درج یادداشت و انتشار آگهی را از جمله اقدامات شاخص دفتر روابط عمومی این شرکت با هدف ایجاد تغییر رفتاری مشترکان در مصرف برق برشمرد.
تحفه، گفت: گذر از دوره های اوج مصرف و از سوی دیگر پایدار ماندن شبکه برق، نیاز به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق و سریع به عموم مردم دارد که در این خصوص روابط عمومی می تواند نقش موثری را در این زمینه ایفا کند.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، گفت: کار در روابط عمومی نیازمند عشق و علاقه است و رابطان روابط عمومیها به عنوان پل ارتباطی بین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و مشترکان این شرکت در اقصی نقاط استان پهناور فارس، توانستند نقش اساسی در اطلاعرسانی و جلب مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی به ویژه در ایام اوج مصرف تابستان و زمستان سال گذشته ایفا کنند.
او، گفت: مجموعه فعالیت های انجام شده در سال گذشته به منظور اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی مصرف بهینه برق سبب شد تا مدیر و مجموعه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از سوی مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل و ارفعی مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل شرکت توانیر مورد تقدیر قرار گیرند.
- نویسنده : مریم توانا