مرکز امور مشتریان شرکت ملی پست(۱۹۳)، تجربه‌ای متفاوت از مشتری مداری
مرکز امور مشتریان شرکت ملی پست(۱۹۳)، تجربه‌ای متفاوت از مشتری مداری
مرکز امور مشتریان شرکت ملی پست(193) با هدف به کارگیری هوش مصنوعی و سیستمه‌ای فناورانه روز، توسعه یافته و هوشمند شده است.

این مرکز ضمن پاسخگویی به نیاز دریافت اطلاعات مشتریان، با تحلیل داده‌ها و جمع آوری بازخورد شهروندان، نقاط قوت و قابل بهبود شرکت ملی پست را شناسایی کرده و به تصمیم گیری‌های آینده کمک می کند.

به کارگیری نیروی انسانی بومی با گویش محلی به ویژه در استان‌های آذربایجان شرقی، کردستان، لرستان و سیستان و بلوچستان در کنار شخصی سازی خدمات، تجربه‌ای متفاوت و ماندگار برای مشتریان، در مسیر تحول دیجیتال را رقم می زند.

 

  • نویسنده : مریم توانا