رضایت‌ مندی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در کلانشهر شیراز
رضایت‌ مندی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در کلانشهر شیراز
ستاد اسکان نوروزی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تلاش شبانه روزی، اقدام به ارائه خدمات مختلف به مهمانان نوروزی و در بازدیدهایی از نزدیک، وضعیت خدمات ارائه شده به مسافرین، نظارت بر بهداشت و ایمنی مراکز اسکان را مورد بررسی قرار دادند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مسافران نوروزی شهر شیراز در جریان این بازدیدها، رضایت‌مندی خود را از خدمات گردشگری این کلانشهر اعلام کردند.

سیده مریم حسینی در بازدید از کمپ زیباشهر، ستاد اسکان شهرداری منطقه ۹ و غرفه‌های صنایع دستی گذر حافظیه گفت: نوروز امسال با تلاش مدیریت شهری و با نظارت شورای اسلامی شهر شیراز و با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط استانی با توجه به آمادگی خوبی که وجود داشت، اماکن گردشگری شیراز از مسافران، استقبال خوبی کردند و نمود آن سطح بالای رضایت‌مندی گردشگران از سفر به این کلانشهر است.

حسینی، با اشاره به جایگاه نظارتی شورای شهر نسبت به فعالیت‌های شهرداری، گفت: از ابتدای شکل‌گیری این اقدامات به ویژه در ایام نوروز، بازدیدها و نظارت‌های مکرری شکل گرفت و اعضای شورای اسلامی شهر و ستاد نظارتی شورا فعالیت‌ها را رصد می کردند.

رئیس کمیته محرومیت زدایی شورا در خصوص وضعیت اسکان و امکانات رفاهی و بهداشتی ارائه شده به مسافران نوروزی گفت: در بیشتر مراکز اسکان، وضعیت چادرها، سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها، نمازخانه‌ها، رستوران‌ها و سایر امکانات رفاهی و هم چنین نظافت عمومی مراکز اسکان و سرویس‌های بهداشتی در حد مطلوب و قابل قبولی عنوان گردید.

او، در خصوص وضعیت ایمنی اکثر مراکز اسکان نیز گفت: در اکثر مراکز اسکان، تجهیزات ایمنی مانند کپسول‌های آتش نشانی و سیستم‌های هشدار دهنده وجود داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز خدمات ارائه شده به مسافران را در حد قابل قبول دانست و گفت: در این ایام، خدماتی مانند خدمات راهنمایی و گردشگری، خدمات درمانی و اورژانس و خدمات رفاهی به مسافرین ارائه شد که با توجه به نتایج بازدید و گفتگو با مهمانان و کارکنان مراکز اسکان، می توان گفت که خدمات ارائه شده به مهمانان نوروزی در شیراز در سال ۱۴۰۳ در سطح مطلوبی بوده است.

 

  • نویسنده : مریم توانا