هاشمی ضمن تقدیر از مساعی و تلاش های همکاران ، همچنین با ابراز خرسندی از تعامل و همدلی همکاران دلسوز شاغل در این اداره ، بر لزوم اجرای پروژه های در دست اقدام سازمان تأکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع، سعه صدر و اخلاق حسنه مطابق رویه سابق سرلوحه کارکنان ثبت احوال به عنوان پاسداران مرزهای هویتی و تابعیتی ایرانیان قرار داشته و همواره ارائهی خدمات شفاف در چارچوب قانون در کمترین زمان ممکن به منظور جلب رضایت مراجعان مورد تأکید بوده که در نهایت باعث ارتقاء جایگاه سازمان ثبت احوال می شود.
مدیر کل و معاونین ثبت احوال استان از نزدیک و بصورت چهره به چهره با مراجعه کنندگان و شهروندان شهرستان شیراز دیدار و برای حل مشکلات هویتی ایشان اقدام و سپس کارشناسان و معاونان این اداره کل با بررسی و بازدید از حوزه های مختلف تذکرات و راهنمایی های لازم را بیان کردند.
سیدعباس هاشمی در پایان از زحمات بی وقفه و تلاشها و مساعی کارکنان مجموعه ثبت احوال استان فارس که با وجود شرایط سخت کاری و حجم انبوه ارباب رجوع ، از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت به عموم هموطنان و جلب رضایت آنان دریغ نورزیده اند نیز تقدیر و تشکر کرد .
- نویسنده : مریم توانا