مدیریت شهری در ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز در باغ جهاننما حضور و طی آن روند خدمات نوروزی در عرصههای خدمات شهری و فرهنگی را موردبررسی قرار داد.
شهردار کلان شهر شیراز در این جلسه که مسعود زارعی، محمود صفایی و علیرضا اسکندری اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهرداری و جمعی نمایندگان از مجموعه معاونت امور گردشگری و زیارتی استانداری و سازمان میراث فرهنگی نیز حضور داشتند، از مجموع اقداماتی که در ستاد خدمات سفر شهرداری شیراز انجام میشود، ابراز رضایت کرد و بر خدماتدهی بهینه تاکید کرد.
اسدی با تاکید بر خدمت رسانی به موقع و مطلوب به مسافران نوروزی به بازدید از ستاد خدمات سفر در ورودیهای مختلف اشاره کرد و گفت: برنامهریزی وسیعی برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب از مسافران نوروزی در این کلانشهر انجام شده تا با ارتقای خدمات رسانی، مسافران نوروزی و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) در آرامش باشند.
مسعود زارعی، رئیس ستاد عالی نظارت شورای اسلامی شهر بر خدمات سفر شهرداری شیراز با بیان اینکه در این دوره، شاهد برآیند همکاری و همدلی مدیریت شهرداری در ستاد خدمات سفر که منجر به رضایتمندی میهمانان و شهروندان شهر شیراز بوده، هستیم، بر نظارت مستمر به منظور خدمات بهتر تاکید کرد.
در این بازدید، روحالله خوشبخت، معاون محیط زیست و خدمات شهرداری و محمدعلی چوبینی معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز گزارشی از از ستاد خدمات سفر شهرداری شیراز بیان کردند.
شورای شهر شیراز حساسیت ویژه ای بر ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر دارد
رئیس شورای عالی نظارت بر خدمات نوروزی در بازدید از دو محل اسکان جنت و زیبا شهر روند ارائه خدمات ستاد اجرایی سفر شهرداری شیراز را به مسافرانی که نوروز امسال به شیراز سفر کرده اند، بررسی کرد.
مسعود زارعی، ضمن بررسی برنامه ها و خدمات ارائه شده با نیروهای مشغول به کار در این محل های اسکان در جریان شرایط کار و شیوهی خدمترسانی به مسافران قرار گرفت.
زارعی گفت: شورای شهر به عنوان دستگاه ناظر بر عملکرد شهرداری بیشتر به دنبال دریافت بازخوردهای مردمی و واقعی از این خدمات است و حساسیت ویژهای در خصوص ارزیابی عملکردها دارد.
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی به طور مستقیم با چند نفر از مسافران گفت و گو کرد و از نزدیک مطالبات این افراد را شنید.
او، گفت: ایجاد یک زیر ساخت دائمی برای مهمانان می تواند کمک شایانی به گردشگری در شیراز نماید که در این راستا باید از متخصصین این امر یاری گرفت.
میزان رضایت میهمانان نوروزی از امکانات محلهای اسکان و شیوه برخورد پرسنل یکی از مسایل قابل توجه در این بازدید بود و صد در صد میهمانان نوروزی که در جریان بازدید با رئیس کمیسیون سلامت گفت و گو کردند، از خدمات محل اسکان رضایت کامل داشتند.
در این بازدید، رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر از تلاش های شبانه روزی کارکنان شهرداری از دو ماه گذشته تا کنون قدردانی کرد و گفت: اگر مهمانان و شهروندان از خدمات شهرداری رضایت نسبی دارند به همت تلاش این همکاران است.
خوشبخت همچنین از ثبت اطلاعات و بررسی عملکرد همه حوزه ها برای افزایش کارایی و بهره برداری از نتایج در سال های آتی خبر داد و گفت: انتظار می رود بتوانیم تا پایان حضور مسافران خدمات مناسبی به آنان ارائه دهیم و این خدمات سبب شود تا خاطرات دلنشینی برای آنان بوجود آید و شیراز مقصد گردشگری مطلوب هموطنان شریف باشد.
- نویسنده : مریم توانا