تمهیدات و همت نیروهای شهرداری شیراز در جلوگیری از حادثه در زمان بارش رحمت الهی
تمهیدات و همت نیروهای شهرداری شیراز در جلوگیری از حادثه در زمان بارش رحمت الهی
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تمهیدات و همت نیروهای شهرداری در بارش رحمت الهی گفت: شهرداری شیراز مکان‌های آسیب‌پذیر نظیر منطقه سعدی و دروازه قرآن را شناسایی و اقدامات لازم را انجام داده و تجهیزات نیز به میزان کافی خریداری شد.

مسعود زارعی در بازدید از نحوه خدمات‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز، گفت: بارندگی شدید یک سیلابی را به همراه خواهد داشت که آن سیلاب اگر کنترل نشود باعث خسارت می‌شود.

زارعی، گفت: در شهرداری شیراز مکان‌های آسیب‌پذیر در گذشته شناسایی‌شده بود که در جهت رفع آن آسیب‌ها، به‌خصوص در منطقه سعدی و دروازه قرآن اقدامات خوبی انجام شده، که تجهیزات به میزان کافی خریداری‌شده بود که باعث خوشحالی است، باهمت نیروهای شهرداری اتفاقی رخ نداد.

 

او، گفت: نیروها با استفاده از تجهیزات معابری که دچار آسیب‌های جزیی شدند، را رفع کردند.

 

اقدام جهادی نیروهای شهرداری شیراز در بارش رحمت الهی

 

ابراهیم کمالی با تصریح بر اقدام جهادی نیروهای شهرداری در زمان بارش رحمت الهی به‌خصوص در حوزه خدمات شهری گفت: باوجود بارش شدید در مناطق شهری، شاهد بودیم که اتفاق و آسیب در حداقل خود بوده است و هیچ فوتی در شهر شیراز نداشته‌ایم.

ابراهیم کمالی در بازدید از نحوه خدمات‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز گفت: این بارش پربرکت نعمت الهی سبب خیر باشد و خشکسالی که در آن هستیم، اثرات سوء آن رفع شود.

او، گفت: باوجود بارش شدید در مناطق شهری، شاهد هستیم که اتفاق و آسیب در حداقل خود بوده است و هیچ فوتی در شهر شیراز نداشته‌ایم.

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری با یک عزم جهادی و حضور میدانی توانست اگر آسیبی به شهروندان واردشده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کند که این نشان از برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم بوده است.

کمالی تعطیلات نوروز را، کار جهادی برای کارمندان شهرداری دانست و گفت: ایام نوروز برای خیلی‌ها ایام تفریح، دیدوبازدید است اما برای مدیران و نیروهای شهری ایام کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی است.

رضایت زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) و مسافران نوروزی حاصل تلاش مجموعه خدمات شهری و مناطق شهرداری شیراز است

افسانه خواست‌خدایی در بازدید از کمپ اسکان نوروزی جنت گفت: خدمت‌رسانی به زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) و هموطنان عزیز در شرایط روزه‌داری و همچنین دوری از خانواده در ایام نوروز اقدامی ارزشمند است که ارزش تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز را دوچندان می‌کند.

خواست‌خدایی در بازدید از کمپ اسکان نوروزی از نزدیک فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در این مکان را بررسی کرد.

او، در این بازدید با کارکنان شهرداری شیراز در محل اسکان باغ جنت گفتگو کرد و ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری منطقه ۴ و معاونت محیط زیست و خدمات شهری و مجموعه تابعه دانست و گفت: خدمت‌رسانی به زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) و هم‌وطنان عزیز در شرایط روزه‌داری و همچنین دوری از خانواده در ایام نوروز اقدامی ارزشمند است که ارزش تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای شهرداری را دوچندان می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز که در این بازدید با مسافران حاضر در محل اسکان جنت نیز گفتگو کرد و نظر آن‌ها درباره نحوه خدمات‌دهی شهرداری شیراز را جویا شد.

خواست‌خدایی گفت:رضایتمندی مسافران از این خدمات را نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه، کار گروهی، همدلی و همکاری معاونت خدمات شهری و مناطق شهرداری شیراز است.

او، با اشاره به اینکه دو سال گذشته شاهد نواقص و کاستی‌هایی در کمپ‌های نوروزی بودیم؛ از رفع این مشکلات ابراز خرسندی کرد و گفت: سایر مشکلات در صورت بروز نیز باید به‌سرعت در دستور کار کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری این کلان‌شهر قرار گیرد و در آینده برطرف شود.

اقدامات شبانه‌روزی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ موجب تقویت اعتماد عمومی می‌شود

رئیس شورای عالی نظارت بر خدمات نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ گفت: اقدامات شبانه‌روزی این مرکز موجب تقویت اعتماد عمومی می‌شود.

مسعود زارعی از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ یکی از موضوعات محوری این کمیسیون است که پرو‌ژه‌هایی در این خصوص تعریف شده و امیدواریم تا این دوره شورا به نتایج قطعی برسد.

زارعی با قدردانی از اقدامات و تلاش‌هایی که در این مرکز انجام می شود، گفت: کارکنان این مرکز در طول سال پاسخگو و پیگیر مسائل شهروندان هستند و اکنون هم علاوه بر آن، پاسخگوی مطالبات مسافران نوروزی هستیم.

او، با بیان اینکه سامانه جدید مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ پاسخگوی مسائل، رصد و بازخورد نتایج شهروندان است، تقویت و گسترش این مرکز را به عنوان یکی از پروژه‌های مدنظر برشمرد.

رئیس شورای عالی نظارت بر خدمات نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز همچنین از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مرکز قدردانی کرد.

  • نویسنده : مریم توانا