تجلیل از مدیران شهرداری شیراز در مراسم تقدیر از ستاد تسهیلات سفر نوروزی ۱۴۰۴ استان فارس
تجلیل از مدیران شهرداری شیراز در مراسم تقدیر از ستاد تسهیلات سفر نوروزی ۱۴۰۴ استان فارس
تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی ۱۴۰۴ استان فارس، از جمعی مدیران شهرداری شیراز به‌پاس همراهی مؤثر در اجرای برنامه‌های خدماتی و رفاهی ایام نوروز تقدیر شد.
تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان فارس با حضور مسئولان ارشد استانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
این مراسم باهدف قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت‌گرفته در طول ایام نوروز ۱۴۰۴، از مدیران فعال در حوزه سفر و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی تقدیر شد.
در این مراسم روح‌الله خوشبخت رئیس ستاد اجرایی سفر شهرداری شیراز، سجاد خلیلی دبیر ستاد، و هادی عیدی‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به نمایندگی از مجموعه شهرداری شیراز مورد تقدیر قرار گرفتند.
این تجلیل در پی مشارکت فعال شهرداری شیراز در برنامه‌ریزی، اجرا و پشتیبانی خدمات شهری و ایمنی در ایام تعطیلات نوروزی انجام شد مشارکتی که نقش مؤثری در ارتقای کیفیت میزبانی از گردشگران و تسهیل سفرهای نوروزی ایفا کرد.
در این مراسم از فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی استان که نقش فعالی در اجرای مصوبات ستاد سفر استان داشتند، قدردانی شد.
این مراسم در فضایی صمیمی و باهدف تجلیل از زحمات میدانی مدیران و نیروهای خدمات‌رسان برگزار شد و کسانی که با حضور مؤثر در صحنه، سهمی مهم در آرامش، ایمنی و رضایت مسافران نوروزی در سراسر استان فارس داشتند.

نهضت پاسخگویی مدیریت شهری شیراز از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در هفته پیش رو پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر خواهند بود.

غلامحسن اسکندری عضو شورای اسلامی شهر و ناظر در شهرداری منطقه یک، ابراهیم کمالی عضو شورای اسلامی شهر و ناظر در شهرداری منطقه ۱۰ و مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و ناظر در شهرداری منطقه ۶ در روزهای شنبه یکشنبه و چهارشنبه ۶، ۷ و ۱۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.

نهضت پاسخگویی مدیریت شهری شیراز از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷

مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر خواهند بود.

مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.

فرزاد میرزایی، علی امینی و حسام‌الدین اسدزاده شهرداران مناطق ۶، ۷ و ۸ شیراز در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۶، ۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.

در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیران شهرداری شیراز به مسائل مردمی؛ عبدالصالح رستم‌زاده و سبد عباس هاشمی‌نژاد شهرداران مناطق ۹ و ۱۰ نیز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

یاوران شورای اسلامی شهر طلایه‌داران مردمی‌سازی خدمات هستند
سید ابراهیم حسینی در نشست هم‌اندیشی مدیریت ارشد شهری با یاوران شورای اسلامی شهر در محلات منطقه ۷ شهرداری شیراز با تقدیر از نقش بی‌بدیل این قشر در پیگیری مستمر مطالبات شهروندان و تبدیل چالش‌های محلی به فرصت‌های توسعه‌ای، گفت: یاوران شورا، طلایه‌داران مردمی‌سازی خدمات هستند

سید ابراهیم حسینی در نشست هم‌اندیشی مدیریت ارشد شهری با یاوران شورای اسلامی شهر در محلات منطقه ۷ شهرداری شیراز با تسلیت شهادت رئیس مکتب تشیع، صادق اهل‌بیت(ع)، بر لزوم تأسی از سیره ایشان تأکید و اظهار کرد: هرجا هستیم، باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که مایه افتخار امام صادق (ع) باشیم، نه زشتی و ننگ برای مکتب اهل‌بیت(ع).

او، با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) خطاب به شیعیان، بیان کرد: زینت ما باشید، نه مایه ننگ؛ این جمله باید سرمشق همه ما در عمل و رفتار باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص)، افزود: فهم عمیق از دین به ما آموخته که کوچک‌ترین اعمال ما در دنیا حساب دارد و در قیامت بازخواست می‌شود. این یعنی همه ما همواره باید مواظب افکار، کردار و رفتار خود باشیم و اگر خودمان را پیرو امام صادق(ع) می‌دانیم، باید در گفتار و کردار نمونه باشیم.

حسینی یاوران شوراها و فعالان محلی را الگوی افتخارآفرینی برای مکتب اهل‌بیت(ع) دانست و گفت: شما با پیگیری مشکلات مردم، تلاش برای پیشرفت محلات و تعامل با مسئولان، نمونه‌های عملی این توصیه‌ها هستید.

او، با تقدیر از نقش بی‌بدیل این قشر در پیگیری مستمر مطالبات شهروندان و تبدیل چالش‌های محلی به فرصت‌های توسعه‌ای، خاطرنشان کرد: امروز شیراز به برکت این مدل مدیریت جهادی و عالمانه، به الگویی ملموس از تلفیق حکمت اهل‌بیت (ع) با کارآمدی مدیریت شهری تبدیل شده است که می‌تواند برای سایر کلانشهرهای کشور نیز راهگشا باشد.

جلب رضایت مردم مهم‌ترین هدف مدیریت شهری است/ توجه به محله‌محوری و ارتباطات مردمی از برنامه‌های مهم مدیریت شهری است

محمدحسن اسدی در نشست هم‌اندیشی مدیریت شهری با یاوران شورای اسلامی شهر در محله‌های منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: جلب رضایت مردم مهم‌ترین هدف مدیریت شهری است.

محمدحسن اسدی در نشست هم‌اندیشی مدیریت شهری با یاوران شورای اسلامی شهر در محله‌های منطقه ۷ شهرداری شیراز در سخنانی ضمن تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با تأکید بر رفع دغدغه‌های شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی آنها در محله‌ها، خاطرنشان کرد: جلب رضایت مردم، مهم‌ترین هدف مدیریت شهری شیراز است.

اسدی،گفت: با این رویکرد سعی کرده‌ایم تا با برگزاری جلسات با یاوران شورا و یا معتمدین محلی و همچنین حضور در محله‌ها، علاوه بر رصد نیازها و مسائل و مشکلات مردم، از پیشنهادها و همکاری مردم در محله‌ها خصوصاً یاوران شورا بهره‌مند شویم و از نقطه‌نظرات این عزیزان در جهت ارائه خدمات هرچه بیشتر و رفع نیازهای محله‌ها استفاده کنیم.

شهردار شیراز ، گفت: ۳ درصد از بودجه عمرانی شهرداری صرف محرومیت‌زدایی و ۳ درصد به محله‌محوری و مسجد محوری تعلق می‌گیرد که نشان می‌دهد یکی از اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری، توجه به خواسته‌های مردم و تلاش برای به ثمر رساندن امور زیربنایی در محله‌ها است.

این مقام ارشد مدیریت شهری، گفت: در شهرداری شیراز چیزی به‌عنوان تعطیلی وجود ندارد و مجموعه شهرداری برای ارائه خدمات به شهر و شهروندان، شبانه‌روز در تلاش هستند.

او، گفت: شهرداری شیراز در بدو شروع سال، چندین پروژه عمرانی ترافیکی و خدمات شهری را به بهره‌برداری رسانده و این در حالی است که در روزهای پایانی سال گذشته نیز ابرپروژه ارزشمند زیرگذر گویم به بهره‌برداری و افتتاح رسید.

اسدی، گفت: این موضوع از ویژگی‌های بارز مدیریت شهری شیراز است که نشست گرفته از روحیه جهادی و مردمی است که در شورای اسلامی شهر و شهرداری وجود دارد.

شهردار شیراز، گفت: شهروندان عزیز شهر شیراز این را بدانند که برای ما شمال و یا جنوب شهر تفاوتی ندارد و خدمات شهرداری برای همه مردم در همه نقاط شهر است، البته به نقاطی که کم‌برخوردارتر و یا محرومیت بیشتر است، باید توجه بیشتری داشته باشیم.

او، گفت: عقیده دارم برنامه‌ریزی‌ها باید از محلات آغاز شود چرا که توسعه واحدهای یک شهر یعنی همان محلات، می‌تواند زمینه‌ساز توسعه شهر باشد.

اسدی، گفت: همکاری و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان می‌تواند روند پیشرفت شهر را سرعت بیشتری بخشد.

شهردار شیراز، گفت: عملکرد شهرداری هرچند سال اخیر باعث شده است تا مردم از شهرداری انتظاراتی داشته باشند؛ اما برآورده‌کردن همه انتظارات، نیازمند تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها است.

اجرای بالغ بر ۹.۵ کیلومتر لوله‌گذاری آب‌های سطحی در سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز

علی امینی در نشست هم‌اندیشی مدیریت شهری با یاوران شورای اسلامی شهر در محله‌های منطقه ۷ شهرداری شیراز از اجرای بیش از ۹.۵ کیلومتر لوله‌گذاری آب‌های سطحی در سطح این منطقه خبر داد.

امینی، گفت: ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان و دفع و هدایت آب‌های سطحی از اهداف اجرای لوله‌گذاری هدایت آب‌های سطحی در سطح این منطقه است.

او، گفت: اجرای این طول از لوله‌گذاری باعث شد تا شهروندان عزیز شاهد آب‌گرفتگی معابر در زمان بارندگی نباشند.

شهردار منطقه ۷ شیراز گفت:امسال در محلات مورد نیاز عملیات لوله‌گذاری هدایت آب‌های سطحی انجام می شود.

این مقام مسئول، گفت: در سال گذشته طرح های عمرانی و اجرایی متعددی اعم از ساخت سالن ورزشی، بوستان، و لوله‌گذاری آب‌های سطحی در سطح منطقه به مرحله اجرا رسید و تلاش می شود در کمترین زمان افتتاح و تقدیم شهروندان  شود.

امینی، گفت: در حوزه معاونت خدمات شهری باتوجه‌به اقدامات انجام‌گرفته در این حوزه در نهضت خدمات شهری در بین مناطق یازده‌گانه با همکاری و همراهی همه نیروها، شهرداری منطقه ۷ توانست مقام اول را کسب کند.

شهردار منطقه ۷ شیراز با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۲ درصد از بودجه سال گذشته جذب شده است، گفت: اجرای طرح های مسجد محوری و فرهنگی مورد نیاز محلات و طرح های سرمایه‌گذاری در دستور کار قرار گرفته است و باتوجه‌به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح ها را به مرحله اجرا می گذرانیم.

  • نویسنده : مریم توانا