بهزاد پرنیان، گفت: بلوار مدرس یکی بلوارهای مهم شهر شیراز است که به نوعی از مبادی ورودی و خروجی این کلانشهر به شهرستان های شرقی نیز محسوب میشود.
پرنیان، گفت: پیش تر در اتصال بلوار رحمت به بلوار مدرس رانندگان باید برای ورود به بلوار مدرس و خروج به سمت غرب مدرس، مسیری را تا دور برگردان طی میکردند که راه اندازی این راستگرد بُعد مسافت و ورود به گذر ترافیکی این بلوار را از بین برده است و موجب رضایت شهروندان شیراز و ساکنان این منطقه می شود.
او، گفت: یکی از معضلات این پل نداشتن راستگرد اتصال بلوار رحمت_مدرس بود که با سیاستگذاری به موقع شورای اسلامی و شهردار کلانشهر شیراز و مشارکت معاونت عمرانی شهرداری منطقه ۱۱، کار عملیاتی آن اغاز شده است.
این مقام مسئول، گفت: مهمترین اولویت و هدف شهرداری منطقه ۱۱ به عنوان یک ارگان خادم، رضایتمندی مردم به عنوان ولی نعمتان ما است.
شهردار منطقه ۱۱ ، گفت: همواره در تلاش هستیم که مطالبات به حق شهروندان را احصا کنیم و تا جایی که امکان دارد مشکلات را در اسرع وقت رفع کنیم.
پرنیان، با بیان اینکه یکی از خواسته های به حق مردم و به ویژه شهروندان و رانندگان این مسیر، ایجاد راستگرد اتصال بلوار رحمت به بلوار مدرس بوده، گفت: کار عملیاتی این پروژه آغاز شده است و طبق قرارداد حداکثر در ۱۲ ماه آینده آماده بهره برداری می شود.
معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۱ نیز گفت: شهروندانی که از بلوار رحمت قصد ورود به بلوار مدرس را دارند بعد از افتتاح راستگرد پل غدیر دیگر لازم نیست برای دور زدن در بلوار مدرس مسیر طولانی را طی کنند و تغییر مسیر بدهند که این موضوع ضمن خطرات احتمالی باعث ترافیک و اتلاف وقت می شد.
حمید فاموریان، گفت: اجرای لوپ گردش غدیر از بلوار رحمت به مدرس در آبان ماه ۱۴۰۳ کار تسطیح و خاکبرداری آن شروع شده و با مبلغ قرارداد حدود ۱۵ میلیارد در خرداد ماه ۱۴۰۴ به پایان می رسد.
- نویسنده : مریم توانا