عضو شورای اسلامی شهر شیراز در این میز خدمت گفت: یکی از مصادیق مردمی بودن حاکمیت، ایجاد ارتباط مستقیم با مردم است که در قالب میزهای خدمت آشکار می شود.
ابراهیم کمالی با تاکید بر این موضوع که در میزهای خدمت از چارچوب های کلیشه ای برای نمایش مدیران اجتناب می کنیم، گفت: شورای ششم بر عهد خدمت رسانی با مردم پایبند است.
او، گفت: چنانچه ارکان نظارتی مانند شوراهای اسلامی شهر و مجلس شورای اسلامی تمایل بیشتری به سمت مردم داشته باشند و از مسئولان مطالبه گری کنند، میزهای خدمت با موفقیت برگزار شده است.
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور حقوقی و املاک شورا گفت: همه ما باید به این باور برسیم که حق با مردم است مگر اینکه عکس این موضوع ثابت شود.
کمالی، گفت: در حوزه املاک با قوانین متعددی روبرو هستیم که مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.
او، با قدردانی از تلاش ها و حمایت های رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر شیراز در راستای حل مشکلات شهروندان گفت: این میزهای خدمت در مناطق مختلف با هدف حل مشکلات شهروندان برگزار می شود.
این عضو مسئول در پارلمان شهری شورا در ادامه، خواستار مستندسازی از خدمات ارائه شده در میزهای خدمت شد و گفت: بسیاری از مشکلاتی که در این میز خدمت ها در حال برطرف شدن هستند، سبقه چندین ساله و گاها یک دهه ای دارند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان میز خدمت حوزه املاک در تمامی مناطق شهرداری شیراز برگزار شود.
کمالی از شفافیت به عنوان یکی از مهمترین ارکان شورای ششم یاد کرد و گفت: یکی از مشکلات اساسی در حوزه املاک به عدم راه اندازی کامل سامانه جامعه املاک باز می گردد که امیدواریم تا پایان شورای ششم عملیاتی شود.
- نویسنده : مریم توانا
































