بررسی ارسال نشدن بار مسافران از استانبول به شیراز توسط هواپیمایی ترکیه
بررسی ارسال نشدن بار مسافران از استانبول به شیراز توسط هواپیمایی ترکیه
در پی نارضایتی مسافران پروازهای هواپیمایی ترکیش از جاماندن بار در استانبول و ارسال با تأخیر به شیراز، جلسه‌ای با حضور مدیرکل فرودگاه‌های فارس، مدیر جدید ترکیش در شیراز و نمایندگان ایران‌ایر برگزار و تصمیمات لازم برای حل این مشکل اتخاذ شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، با اشاره به دلایل این مشکل گفت: با افزایش سفرها در مسیر شیراز – استانبول و بالعکس، میزان باری که توسط مسافران تحویل شرکت هواپیمایی می‌شود، بیش از ظرفیت هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ است و عواملی مانند گرمای هوا نیز بر کاهش ظرفیت جابجایی بار اثرگذار بوده است.

فخرالدین کشاورز، گفت: با تغییر هواپیمای پرواز به ایرباس ۳۲۱، تعداد بسته‌های بار جامانده از ۵۹۰ به ۱۹۰ بسته کاهش یافت و در جلسه امروز مقرر شد در کوتاه‌مدت با استفاده از هواپیماهای پهن‌پیکر، بارهای باقی‌مانده به شیراز ارسال شود.

او،  گفت: در بلندمدت با هماهنگی مسئولان ترکیش در استانبول، برنامه‌ریزی برای استفاده از هواپیماهای مناسب در فصول گرم انجام می شود تا مشکلات مشابه تکرار نشود.

  • نویسنده : مریم توانا