انتصاب سرپرست مدیریت بیمارستان شهید فرج الله رضازاده شهرستان قائمیه
انتصاب سرپرست مدیریت بیمارستان شهید فرج الله رضازاده شهرستان قائمیه
با حکم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، «رویا کاظمی» به عنوان سرپرست مدیریت بیمارستان شهید فرج اله رضازاده شهرستان قائمیه منصوب شد.

متن حکم دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه خطاب به «رویا کاظمی» بدین شرح است:

نظر به ‌مراتب تعهد و تجربیات ارزنده سرکارعالی، به ‌موجب این ابلاغ به ‌عنوان سرپرست مدیریت بیمارستان شهید فرج اله رضازاده شهرستان قائمیه منصوب می‌گردید. امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، حسن تدبیر، رعایت تمام ضوابط و جهات شرعی و قانونی و در نظر داشتن منشور اخلاقی و اجرایی دولت چهاردهم، توجه به سیاست ها،اسناد بالا دستی و قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور در حوزه سلامت و هماهنگی کامل با اینجانب در انجام امور محوله و اعتلای دانشگاه موفق باشید.

اهم انتظارات و وظایف به شرح زیر می باشد:

۱. بسط اخلاق و ارزشهای انسانی و اسلامی در محیط آن بیمارستان، تکریم ارباب رجوع و بزرگداشت مناسبت های مذهبی و ملی

۲. ایجاد هماهنگی بین فعالیت بخش ها و واحدهای تحت پوشش و اتخاذ تدابیر لازم به منظور همسویی بیشتر در جهت نیل به اهداف عالی دانشگاه و ارتقا رضایتمندی اساتید و کارکنان در تمام ابعاد رسالت و وظایف دانشگاه

۳. برنامه ریزی در جهت استفاده بهینه از سرمایه نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین محور توسعه سلامت و ارتباط مستمر و برگزاری جلسات هم اندیشی با شوراهای کارکنان مراکز با هدف ارائه پیشنهادهای مؤثر در زمینه ارتقا سطح خدمات رفاهی کارکنان، برنامه ریزی در به روز رسانی پرداخت مطالبات پزشکان و کارکنان و ایجاد امکانات لازم

۵. مطالعه و بکارگیری مناسب ترین رویکردها، روش ها و ابزارهای مدیریتی در زمینه های پشتیبانی، درمان و توسعه مهارت ها و توانمندسازی کارکنان زیرمجموعه

۶. توجه به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای تولید داخل و ترویج فرهنگ استفاده از کالا و لوازم مصرفی پزشکی و غیر پزشکی ایرانی

۷. استفاده از فناوری های نوین در تسهیل و تسریع امور از طریق الکترونیک سازی فرآیندها (تحول سلامت و پرونده الکترونیک سلامت) و کاهش هزینه های چاپ و تکثیر و کاغذ

۸. نظارت مستمر بر حوزه های پشتیبانی، تدارکات، کارپردازی، انبارها و استخراج دقیق هزینه های بیمارستان و برنامه ریزی در جهت کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها و پایش رعایت صرفه و صلاح دانشگاه در خرید های انجام شده

۹. تدوین برنامه عملیاتی آن بیمارستان مبتنی بر ماموریت ها و اسناد بالا دستی

۱۰. برنامه ریزی و نظارت بر نگهداشت و حفظ اموال منقول و غیر منقول (تجهیزات پزشکی – ساختمان – موتورخانه و …) و جلوگیری از اسقاط اموال قبل از پایان عمر مفید تعریف شده

۱۱. توجه کامل به اصول پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و پیگیری و همکاری لازم در راستای استقرار سیستم مدیریت HSE در آن مرکز

۱۲. برنامه ریزی و نظارت به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از انرژی های پاک از جمله انرژی خورشیدی در تامین برق مورد نیاز بیمارستان

۱۳. ارائه گزارش عملکرد مستمر در زمینه وظایف به این معاونت و هماهنگی در انجام امور محوله با اینجانب و رئیس محترم بیمارستان

دکتر عبدالخالق کشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

همچنین دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از زحمات «صدیقه مرادی» در زمان تصدی این مسوولیت تشکر کرد.

انتصاب سرپرست مدیریت برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله(ص)

طی حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، «وحید یزدانی» به عنوان سرپرست مدیریت برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله(ص) منصوب شد.

در متن حکم دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه خطاب به «وحید یزدانی» آمده است:

نظر به ‌مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به ‌موجب این ابلاغ به‌ عنوان سرپرست مدیریت برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله(ص) منصوب می‌گردید. امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، حسن تدبیر، رعایت تمام ضوابط و جهات شرعی و قانونی و در نظر داشتن منشور اخلاقی و اجرایی دولت چهاردهم، توجه به سیاست ها، اسناد بالا دستی و قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور در حوزه سلامت و هماهنگی کامل با اینجانب، در انجام امور محوله و اعتلای دانشگاه موفق باشید.

اهم انتظارات و وظایف بشرح ذیل می باشد:

۱. بسط اخلاق و ارزشهای انسانی و اسلامی در محیط آن مرکز، تکریم ارباب رجوع و بزرگداشت مناسبت های مذهبی و ملی

۲. همکاری و تعامل با رئیس محترم برج پژوهشی در انجام هرچه بهتر امور مربوطه

۳. ایجاد هماهنگی بین فعالیت واحدهای تحت پوشش و اتخاذ تدابیر لازم به منظور همسویی بیشتر در جهت نیل به اهداف عالی دانشگاه و توسعه کیفیت، کمیت و رضایتمندی کارکنان و دانشجویان در تمام ابعاد رسالت و وظایف آن مرکز

۴. مطالعه و بکارگیری مناسب ترین رویکردها، روش ها و ابزارهای مدیریتی در زمینه تامین منابع انسانی، مالی، فیزیکی و اطلاعاتی جهت توسعه کمی و کیفی خدمات در زمینه های آموزشی، پژوهشی و…

۵. رسیدگی به مسائل رفاهی کارکنان و دانشجویان و ایجاد امکانات لازم

۶. برنامه ریزی به منظور استفاده از انرژی های پاک از جمله انرژی خورشیدی در تامین برق مورد نیاز برج پژوهشی

۷. برنامه ریزی و نظارت به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی به نحوی که ماهیانه نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۲۰ درصد کاهش مصرف حاصل شود.

۸. تهیه، تنظیم و ابلاغ بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های داخلی در زمینه تسهیل و تسریع تمامی امور مربوطه و نظارت بر حسن انجام کلیه امور منابع انسانی، امور مالی و حسابداری، خدمات عمومی، تدارکات، فنی و تأسیساتی و بهداشت محیط طبق قوانین و بخشنامه های ابلاغی

۹. تدوین برنامه عملیاتی آن مرکز مبتنی بر ماموریت ها و اسناد بالا دستی

۱۰. برنامه ریزی و نظارت بر نگهداشت و حفظ اموال منقول و غیر منقول (تجهیزات پزشکی – ساختمان – موتورخانه و …) و جلوگیری از اسقاط اموال قبل از پایان عمر مفید تعریف شده است.

۱۱. توجه کامل به اصول پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و پیگیری و همکاری لازم در راستای استقرار سیستم مدیریت HSE در آن مرکز است.

۱۲. ارائه گزارش عملکرد مستمر در زمینه وظایف به این معاونت و هماهنگی در انجام امور محوله با اینجانب و رئیس برج پژوهشی است.

۱۳. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق است.

دکتر عبدالخالق کشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

 

  • نویسنده : مریم توانا