روی خط شهر، فرصتی مناسب برای طرح مستقیم مشکلات و دریافت پاسخهای صریح از نمایندگان مردم را در شورای اسلامی شهر فراهم میآورد.
مدیران شهرداری شیراز پاسخگوی تماسهای مردمی
به منظور نهضت پاسخگویی و تعامل مستقیم با شهروندان، مدیران شهرداری شیراز در هفته پیش رو از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی سؤالات و دغدغههای شهروندان در قالب طرح روی خط شهر هستند.
این اقدام، فرصتی بیواسطه برای طرح مسائل شهری و دریافت پاسخهای شفاف و سریع از سوی مسئولان مربوطه را فراهم میکند.
برایناساس، روحالله خوشبخت، محمد فرخزاده و محمدعلی چوبینی معاونان شهرداری شیراز در معاونتهای «محیط زیست و خدمات شهری»، «حملونقل و ترافیک» و « فرهنگی، اجتماعی و ورزشی» و صمد پناهیان و پژمان شفیعی رؤسای سازمانهای «مدیریت پسماند» و «ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی» شهرداری شیراز به ترتیب در روزهای ۱۶ تا ۱۸ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ بهصورت تلفنی پاسخگوی سؤالات و مشکلات شهروندان در حوزههای مختلف مدیریت شهری خواهند بود.
برنامه روی خط شهر، گامی عملی در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای سطح مشارکت آنها در اداره شهر به شمار میرود.
- نویسنده : مریم توانا