سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس گفت: این کارگاه آموزشی با هدف توانمندسازی راهنمایان گردشگری، فعالان گردشگری سلامت، مدیران اقامتگاهها، هتلداران و دفاتر خدمات مسافرتی برگزار شد.
ضیایی، با اشاره به اهمیت نوسازی شیوههای خدماترسانی در صنعت گردشگری گفت: آشنایی با روشهای نوین پذیرش گردشگر، اصول پاسخگویی مؤثر به مسافران و ضرورت حفظ اطلاعات ملی از مهمترین محورهای این کارگاه است.
او، گفت: آموزش، زیربنای دستیابی به صنعت گردشگری پویا و پایدار است و توسعه کیفی این حوزه به جذب بیشتر گردشگران و ارتقای سطح خدمات منجر می شود.
- نویسنده : مریم توانا