آمادگی ۷۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی استان فارس برای خدمات رسانی به زائران رضوی
آمادگی ۷۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی استان فارس برای خدمات رسانی به زائران رضوی
۷۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی برای پذیرایی از زائران حضرت رضا (ع) در روز‌های پایانی ماه صفر به زائران رضوی و سایر کاربران جاده ای خدمت رسانی می‌کنند.

بهنام رضایی با اشاره به آمادگی کامل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای خدمات رسانی به زایران رضوی و سایر کاربران جاده ای گفت : با توجه به پیش بینی افزایش تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان ، تمامی مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان که شامل ۷۱ مجتمع می باشند ، آماده خدمات‌رسانی به هموطنان عزیزمان هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با تأکید بر ضرورت ایجاد شرایط مناسب برای استراحت و رفاه کاربران جاده ای، گفت: نظارت‌های مستمر بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و امکانات ارائه‌شده، به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات در دستور کار قرار دارد.

رضایی، گفت: کاربران جاده ای برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی ، امکانات مجتمع‌های فعال در این استان ، ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به وب اپلیکیشن www.141.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس حاصل نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پایان از رانندگان خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، سفر خود را مدیریت و از امکانات موجود در مسیر برای استراحت‌های کوتاه استفاده کنند.

آغاز طرح ویژه جابجایی زائرین رضوی در استان فارس

علی استوان، با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت امام رضا(ع) گفت: طرح ویژه جابجایی زائرین رضوی از ۲۸ مرداد ماه آغاز شده و تا ۴ شهریور ماه به مدت ۸ روز ادامه دارد.

استوان، گفت: این طرح با هدف تسهیل تردد زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر و افزایش تقاضای سفر به مشهد مقدس اجرا می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس برای این ایام از ۲۷ مرداد ماه آغاز شده و قرارگاه طرح نیز در ترمینال کاراندیش با حضور همکاران اداره راهداری فعال شده است.

او، گفت: به منظور تسهیل سفر بازگشت زائران، رئیس اداره حمل و نقل مسافر به همراه سه نفر از کارشناسان حمل و نقل از روز جمعه در پایانه مسافربری مشهد حضور خواهند یافت تا به زائران عزیز خدمت رسانی کنند.

این مقام مسئول، گفت: تیم‌های کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر به طور مستمر در پایانه‌ها حضور دارند و عملکرد شرکت‌ها و مدیران فنی را به صورت لحظه‌ای مورد بازرسی قرار می‌دهند تا از ارائه خدمات مطلوب به زائران اطمینان حاصل شود.

استوان، گفت: به منظور رفاه حال زائران و جلوگیری از ازدحام در پایانه ها، توصیه می شود زائران بلیت سفر خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند و سامانه های فروش آنلاین بلیت اتوبوس، امکان رزرو و خرید بلیت را در هر ساعت از شبانه روز فراهم کرده اند.

او، با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با اجرای این طرح ویژه، تلاش می کند تا سفری ایمن و آسوده را برای زائران امام رضا (ع) فراهم کند، گفت: بر اساس آمارها، سالانه میلیون ها زائر از سراسر کشور در ایام پایان سفر به مشهد مقدس سفر می کنند و استان فارس به عنوان یکی از استان های پرتردد در این مسیر، نقش مهمی در جابجایی زائران ایفا می کند از این رو امیدواریم با بسیج همه امکانات در حوزه حمل و نقل، از سختی تردد و سفر زائران حرم امام مهربانی ها بکاهیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، گفت: زائران و کاربران جاده‌ای در صورت مشاهده هرگونه نواقص یا مشکلات در روند حمل و نقل عمومی جاده ای، خدمات‌رسانی مجتمع‌های خدمات رفاهی می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.۱۴۱.ir، تلفن گویای ۱۴۱ و یا ارسال پیامک به سامانه جامع ۱۴۱ شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را ثبت کنند تا توسط همکاران مورد بررسی قرار گیرد.

  • نویسنده : مریم توانا